חדשות וחדשנות בחינוך >

בית החינוך אמית איתן – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית איתן – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים נכנס לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשר השבוע המנהל דניאל בארי. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “קיבלנו בשמחה ובתחושת הודיה גדולה, את הבשורה שב”ה בית הספר שוב נמצא ברשימת בתי הספר המצטיינים, אני מבקש להודות לצוות המופלא של בית החינוך, שהוא צוות יחיד ומיוחד, בחטיבה ובתיכון, בהנהלה ובמחנכים, בצוות המינהלה ובצוותי ההוראה היעוץ והסיוע, שבזכותם בית החינוך אמית איתן נמנה על הבתי ספר המצטיינים. ותודה להורים ולתלמידים המדהימים שלנו על כל האמון”.

הראל הורוביץ מנהל מחלקת חינוך בעיריית מעלה אדומים: “דניאל בארי מנהל השמונה שנתי ושלומי דהן מנהל החטיבה מובילים יחד עם הצוות, עם התלמידים, ועם ההורים קהילה לומדת, חדשנית ויוצרת, בטכנולוגיה במדע וביהדות, מתוך אהבה ואמונה ומתוך ראיה של כל אחד בקהילה תלמידים ומורים כעולם ומלואו, להתפתחות אישית להעצמה, לחוסן, להעמקה, לקשר עם הקהילה, ולפריצת מסגרות והגבהת התקרה. באמית איתן מציבים רף גבוה ובכל פעם עושים את הלא יאומן ושוברים ומגביהים אותו, בית חינוך שהוא מופת ודוגמא פה במעלה אדומים וגם ברמה הארצית. אנו מודים מקרב לב לדניאל ולשלומי ולצוות, מודים לרשת אמית וגאים במורים ובתלמידים. בהחלט ראויים לזכיה כמצטיינים. עלו והצליחו”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 30.08.2022