חדשות וחדשנות בחינוך >

ביקור נשיאותי

קרדיט צילום תמונה: מאיר אליפור

נשיאת אמית העולמית, אודרי טרכטמן ביקרה השבוע במקיף אמית קריית מלאכי, ויצאה נפעמת מהשינוי החיצוני והפדגוגי שחל בבית הספר, “אתם עושים עבודה מדהימה” ציינה הנשיאה.

השבוע התקיים ביקור של נשיאת אמית העולמית, אודרי טרכטמן במקיף אמית בקריית מלאכי. את הביקור ליוו צוות הנהלה של בית הספר, תלמידים ומובילי תחום ב’שלם’ של בית הספר.

את המפגש פתח מנהל בית הספר אביעד גבאי שהודה לה על שבחרה להגיע דווקא לאמית קריית מלאכי. לאחר מכן הציג בפני הנשיאה את השינוי הפדגוגי, הארגוני והערכי שמתרחש בבית הספר, הנשיאה הביעה הערכה רבה על הנעשה בבית החינוך למרות האתגרים הלא פשוטים. בתום דברי הפתיחה, הוענקה לנשיאה תמונה מהווי בית הספר עם הקדשה חינוכית שאומרת: “מַה צָרִיךְ יֶלֶד? מָקוֹם שֶׁיּוּכַל לִגְבֹּהַּ. וּמְבֻגָּר אֶחָד שֶׁיַּעְזֹר לוֹ עִם הַתִּקְרָה”. בנוסף, הוענקה לה מטרייה ממותגת המציינת כי כולנו תחת מטרייה אחת, סלוגן המדגיש את עיקרון תחומי השלם של רשת אמית.

בהמשך הביקור, פגשה הנשיאה מורים ותלמידים שישבו סביב עגולים, כאשר כל שולחן ייצג תחום חדש אחר המתפתח בבית הספר: אקו רפואה, סודקות, תורת חיים, תהליך צמיחה אישית ומנהיגות צעירה. בכל שולחן עגול שמעה הנשיאה מפי התלמידים סיפורים המקשרים אותם אל המקום ומייצגים עבורם גאוות יחידה. בתום הסבב שהתקיים כשעה, סיכמה הנשיאה כי היא מאוד מתרשמת מהנעשה בבית החינוך ומזהה כי התלמידים רואים במקום בית שני.

מנהל בית הספר, אביעד גבאי הוסיף: “שמחתי לראות את הכוחות הנפלאים בצוות והתלמידים שיצגו את בית הספר בגאווה רבה בתחומים השונים. אנו בהחלט ניצבים מול אתגרים לא פשוטים, אך בסיוע רב של הרשות המקומית ושל רשת אמית אנו מצליחים למנף את התלמידים קדימה, יש לנו כבר שלושה מרחבי למידה חדשניים ובקרוב גם אולם הספורט יעבור שדרוג ושיפוץ שימנף את התלמידים קדימה. הצמיחה והתפתחות נכונה בכל פינה בבית הספר אם במרחבי למידה ואם במענים חינוכים פדגוגית ורגשיים”.

פורסם בתאריך: 20.12.2021