חדשות וחדשנות בחינוך >

בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים גם הבוגרים זוכרים ומצדיעים

בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים גם הבוגרים זוכרים ומצדיעים

טקס יום הזכרון שמתקיים כל שנה בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, הפך זה מכבר להרבה יותר.

בסיום הטקס התקיים מפגש בוגרי בית ספר, בו השתתפו בוגרים רבים המשרתים בצה”ל והגיעו במיוחד מכל רחבי הארץ. האחד בגולני והאחר בגבעתי, זה באוויר וזה בים, זה בלוחמה בשטח והאחר בלוחמת סייבר וטכנולוגיה – במטרה לחזק את הבחירה בשירות משמעותי, פיקוד וקצונה בקרב התלמידים.

השיח עם הבוגרים היה מהול בהודיה לצוות ובהתרפקות על זיכרונות העבר, על התהליך שעבר כל אחד, על השאיפות והחלומות. כך שהמפגש היווה אחד מרגעי השיא של בית החינוך, רגע שבו גם הצוות זכה למסור תודה גדולה לבוגרים ששומרים עלינו ומהצד השני, לתת גם להם כוחות להמשיך בעוז ובאמונה, להיות שליחים נאמנים בכל אתר ואתר, לעודד יציאה לפיקוד וקצונה מתוך מבט של תורה ויראת שמיים.

תומר אשל, בוגר בית החינוך: “כשסיימתי את הלימודים בתיכון, המחנך אמר לכולנו: תגיעו, ולא משנה מתי ובאיזו שעה, תיכנסו לכיתה, בלי לדפוק בדלת. זאת ההרגשה שאיתה התחלתי את הדרך שלי, אם זה בצבא או באזרחות שאחרי. תיכון אמית נשאר מקום שאליו תמיד הרגשתי מוזמן ושייך. שיח הבוגרים שמתקיים כל שנה ביום הזיכרון הוא דלת פתוחה לרווחה לכל מי שרוצה לתת לתחושה הזו מקום. מדהים לראות את הצמיחה של הבוגרים שיוצאים מהתיכון”.

אידן סררו, בוגר נוסף מציין: “חשוב להמשיך לדחוף את הדור הצעיר לשירות משמעותי מתוך הבנה כי אין לנו ארץ אחרת, גם אם אדמתנו בוערת וכי אם לא אנחנו – אף אחד אחר לא יעשה זאת”.

דניאל בארי מנהל בית החינוך: “התרגשנו מאוד לפגוש את עשרות הבוגרים שהגיעו ביום הזכרון. יום כל כך קשה ומורכב, וכשמגיעים בוגרי בית הספר, מי בישיבה או במכינה ומי בצבא, בסדיר, קצינים ונגדים בקבע, כל כך מרגש ומחמם את הלב לראות אותם ואת העשייה שלהם. השיח העמוק שהיה לאחר הטקס עם הבוגרים הוא כל כך מיוחד. אנו מאחלים להם ומברכים אותם בכל הטוב שבעולם, שה’ ישמור אותם וימשיכו לעשות חיל. מדהים לראות איך הם מובילים בכל מקום”.

פורסם בתאריך: 10.05.2022