חדשות וחדשנות בחינוך >

באר שבע: אולפנת אמית אוריה וישיבת אמית – מצטייני משרד החינוך

ישיבת אמית באר שבע

אולפנת אמית אוריה וישיבת אמית באר שבע נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ד, כך התבשרו השבוע מנהלת האולפנה נורית דוידי וראש הישיבה הרב סיון סרור. מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

הרב סיון סרור, ראש הישיבה: “משמח מאוד לראות את התוצאות. הצוות החינוכי של הישיבה עמל במסירות ומתוך תחושת שליחות למען תלמידנו. במיוחד בשנה החולפת שהייתה מאתגרת מאוד. היחס האישי לכל תלמיד בישיבה, ביחד עם האמונה שכל תלמיד מסוגל להצליח, על ידי שהוא ירגיש שייך לדרך ולעולם הערכים הישיבתי, הוא יבחר בטוב, בהתנדבות, בלמידה ובשירות המשמעותי, המהווים את היסודות להצלחה. תודה גדולה על האמון ראיית הטוב והפרגון”.

נורית דוידי, מנהלת האולפנה: “השנים האחרונות הן אתגר לאומי אחד גדול. צוות האולפנה ובנותיו עמלים ומסורים כל השנה ובימים מאתגרים האולפנה הפכה להיות כפר שלם אחד למען התלמידות ובכלל כל באיו. החשיבה על השלם של האדם והחזון שלנו לראות כל אחד במעלתו ולא חסרונו וזה לא משנה מי נכנס לאולפנה. הכל תחת אוהלה של רשת אמית שמתמידה בלחזק את יתדות כולנו ולהמשיך להרחיב את אוהלנו בתורת חיים, מיצוי ענק ומצויינות והכי חשוב כלל ישראל. תודה לכלל מורי האולפנה שבמסירות אין קץ בשנה בה האולפנה נדדה לאוניברסיטה, בשנה בה משפחות האולפנה איבדו יקירים וחייליהם נפצעו קשה, המשיכו כולם ללא לאות למען הצלחת בנותינו”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

אולפנת אמית אוריה באר שבע

פורסם בתאריך: 21.08.2024