חדשות וחדשנות בחינוך >

באמצע מסע משמעותי במדבר יהודה: התלמידים עצרו למבצע דוגו

באמצע מסע משמעותי במדבר יהודה: התלמידים עצרו למבצע דוגו

אמנם דוד (דוגו) לייטנר ז”ל נפטר לפני כמה חודשים, ובאותו היום התלמידים היו במסע שנתי – אבל בישיבת אמית עמיחי ברחובות החליטו שלא לוותר על ההשתתפות במבצע דוגו המסורתי.
בסוף המסלול של המסע בצוק תמרור-עין בוקק, חיכתה לתלמידים ולצוות עמדת פלאפל שהוזמנה מראש. התלמידים התפנקו על המנות ולאחר מכן ערכו טקס לזכרו של דוגו.
עוד לפני המסע, תלמידים ציירו פלאפל גדול ודגל עם ציור של דוגו שליוו אותם במסע. התלמידים חשדו שמתארגן משהו אבל להפתעתה כזאת באמצע המדבר לא ציפו.
בניה דובין, תלמיד כיתה יא שצייר את הדגל של דוגו שיתף: “את הדגל התבקשתי לצייר מראש בסודיות במחסן של”ח וגם ההפתעה על הדוכן נשמרה בסוד. היה מדהים ומרגש לראות את התלמידים הראשונים שמגיעים לעמדה והיו ממש בהלם שזה בשבילנו. תודה לצוות היקר על החשיבה מחוץ לקופסא ועל הפינוק המשמעותי והטעים. עם ישראל חי”.
אורי לאילב, המורה לשל”ח: “כשבוע לפני המסע חשבתי רבות איך להרים את המסע עוד מדרגה אחת במשמעות שלו עבור התלמידים ואז עלה רעיון הדוכן. הרב שמעון אהב את הרעיון ונתן את ברכת הדרך בחיפוש הספק המתאים. תודה לעמיר דנינו, מחברת ‘צוקי יעלים’, על מציאת הספק ול’פלאפל עדני’ שפינק את התלמידים. בכל מקום, עם ישראל חי!”.
הרב שמעון שושן, ראש הישיבה: “מבצע דוגו הפך למסורת בישיבת אמית עמיחי, השנה יותר מתמיד שמחים לאכול פלאפל בארץ ישראל ולזכור שזה לא מובן מאליו – גם אם צריך בשביל לזה להביא ‘פוד טארק’ לחניון עין בוקק. עם ישראל חי”.

פורסם בתאריך: 22.01.2024