חדשות וחדשנות בחינוך >

באמית קרית מלאכי – חונכים את הגוגיה

בטקס מרגש נחנך בסוף השבוע האחרון מבנה ה’גוגיה’ המחודש של תיכון אמית בקריית מלאכי, בהשתתפות נציגי משרד החינוך, עירית קרית מלאכי ורשת אמית. הגוגיה היא תפיסת למידה שבמרכזה החדשנות החינוכית, (פדה גוגיה = הולכת ילד) שבמרכזה השאיפה לאפשר ללמד לחנך ולהוביל כל תלמיד בדרך המתאימה לו.
המבנה, ששופץ בעלות של למעלה ממליון שקלים, מכיל בתוכו כיתות ‘גוגיה’ חדשניות המתאימות ללמידה של המאה 21, על פי חזון רשת אמית. המבנה ססגוני ובמסדרונות ספות ישיבה ואווירה חמה, חדרי הגוגיה מאובזרים בריהוט חדשני המתאים עצמו ללמידה בקבוצות קטנות וכן למידה ככיתה.
מנהל אגף החינוך בעירית קרית מלאכי, ד”ר אבי אדרי, בירך על ההתחדשות הפיזית ועל ההתחדשות החינוכית -פדגוגית והדגיש כי הלמידה במבנה החדש מרחיבת דעת ומכינה את התלמידים לעתיד.
מפקח החינוך הדתי במחוז דרום במשרד החינוך, דוד חטואל פנה לתלמידים ואמר כי ההשקעה הגדולה במקום נועדה לסייע לכם להשקיע ולהצליח ואני משוכנע שכך תעשו. היו גאים במשכנכם החדש”.
מנהל בית הספר אביעד גבאי: “אני גאה לעמוד בראש צוות מסור, משקיע ואיכותי, שמוביל לחדשנות לימודית וחינוכית, אנו באמית קריית מלאכי, משקיעים גם בשיפוץ ביה”ס וגם בהכשרת המורים והתאמתם לתפיסת החדשנות החינוכית, בסופו של יום, תלמידינו הם אלו הנהנים מפירות השינוי. תודה מכל הלב לעיריית קריית מלאכי ולעומד בראשה, מר אליהו זוהר, על ההשקעה בבית הספר, לרשת אמית על הליווי, התמיכה והיעוץ האסטרטגי לכל אורך השנה, לרם זהבי, לדוד חטואל ולאלי אדרי ממחוז הדרום של משרד החינוך אשר תומכים מסייעים ובונים עימנו את הדור הבא של קרית מלאכי”.

פורסם בתאריך: 07.11.2021