חדשות וחדשנות בחינוך >

באמית בר אילן נתניה- מגשימים חלומות

הרב משה דיין, מחנך כתה ח’ בתיכון אמית בר אילן נתניה הגשים השבוע את החלום של התלמיד שלו, אור סעדיה כאשר ארגן לו בהפתעה מפגש אישי עם אורי גלר.

בחטיבת הביניים באמית בר אילן פועלת מזה 5 שנים תוכנית המנטורים, שבמרכזה חינוך אישי, זיהוי חוזקות של התלמיד ורקימת חלומות. התוכנית בנויה על מפגשי שיח קבועים בין מנטור לקבוצתו, ושיחות אישיות שבהם מדברים על החוזקות והשאיפות של כל תלמיד ותלמיד. ההיכרות הזו מסייעת גם לקדם את היכולות הלימודיות של כל תלמיד.

במסגרת תוכנית האקוסיסטם של רשת אמית שמגמתה לפרוץ את גבולות בית הספר, לייצר את מערכות הקשרים לעולם האמיתי בתחומי התעשייה, הייטק, רפואה ואקדמיה ולהפוך את הלמידה לרלבנטית ומותאמת לעולם – ביקר בבית הספר היזם והסופר יובל אברמוביץ, שהעניק לתלמידים שיחת השראה על חלומות ושאיפות, מתוך מטרה לשבור את תקרת הזכוכית ולאפשר לתלמיד לחוות את העולם האמיתי כבר בשלב מוקדם.

את השיח עם התלמידים בדבר חלומותיהם האישיים המשיך הרב משה דיין, מנטור בשכבת ח’. התלמיד אור סעדיה שיתף כי עולם הקסמים מרתק אותו, וכי הוא חולם על פגישה עם אורי גלר. המנטור החליט לקחת את זה צעד אחד קדימה. “שלחתי לאורי גלר הודעה פרטית על החלום של התלמיד שלי”, הוא מספר. גלר מצדו, נענה בחיוב לבקשה. “הוא הסכים לקבל אותנו בצורה כל כך נפלאה, עם הדרכה ממש טובה”, מתפעל הרב דיין.

במהלך המפגש המפתיע והמרגש, ערך גלר לסעדיה סיור אישי במוזיאון שלו ביפו ושיתף אותו במגוון מוצגים מרהיבים וכמובן כופף כפית מול עיניו הנדהמות.

אור סעדיה משתף: “כבר כמה שנים שאני נהנה לעשות קסמים ולומד את הנושא, בזמן הקורונה השקעתי בזה ואני חולם להתמקצע בתחום. היתה לי שיחה אישית עם המורה. סיפרתי לו שאני חולם לפגוש את אורי גלר ולקבל עצות איך להתקדם. התרגשתי מאוד שהגענו לאורי גלר, לא האמנתי שהמורה יסדר לי פגישה איתו. היתה פגישה מרתקת”.

אלי ניסנהולץ, מנהל אמית בר אילן נתניה: “אין דבר מרגש יותר מאשר להוביל תלמידים לגלות את חלומם, ולסייע בעוד צעד בדרך להגשמתו, זה יכול לקרות רק כשיש מחנך אמיתי שרואה באמת את התלמיד”.

קרדיט צילום תמונה ווידאו: אריאל חן

פורסם בתאריך: 22.11.2021