חדשות וחדשנות בחינוך >

אשר טפירו נבחר לניהול התיכון השש שנתי אמית נחשון בחבל מודיעין

אשר טפירו

טפירו נבחר מבין 12 מועמדים ראויים וטובים במכרז שנערך ע”י ועדה בה היו שותפים נציגי מועצת חבל מודיעין, משרד החינוך, רשת אמית וארגוני המורים.

טפירו יחליף את אתי יצחקי המנהלת הנוכחית שביקשה לסיים את תפקידה.

אשר טפירו היה בתשע השנים האחרונות מנהל החטיבה העליונה בתיכון אורט יד ליבוביץ בנתניה. הוא בעל תואר שני במינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב.

מר שמעון סוסן, ראש המועצה האזורית חבל מודיעין בירך על הבחירה ואמר כי המנהל החדש ימשיך להוביל את בית הספר בדרך החדשנות החינוכית, הטמעת ערכים, מיצוי עצמי ומצוינות, תוך הכנת התלמידים לעתיד. הוא הודה לאתי יצחקי על תרומתה בשנתיים האחרונות לקידום בית הספר.

מנכ״ל רשת אמית ד”ר אמנון אלדר אמר כי אשר טפירו הוא האיש הנכון במקום הנכון. ולצד צוות מצוין ומסור בית הספר ימשיך להצליח ויעלה קומה נוספת בחינוך למצוינות תוך מתן מענה לכל תלמיד. הוא ביקש להודות לאתי יצחקי על שנים של ניהול בהצלחה רבה ברשת אמית.

אשר טפירו המנהל הנבחר אמר כי הוא נרגש מהבחירה והודה על האמון שניתן בו. “אני נכנס לתפקיד החשוב עם הרבה אמונה בשיח ובחיבורים בין כל החברים בקהילה החינוכית: המורים התלמידים ההורים וכמובן מועצת חבל מודיעין, משרד החינוך ורשת אמית. אני רואה זאת כבסיס חיוני לעשייה חינוכית מיטבית. כך בית הספר יוכל לסייע ולאפשר לכל תלמיד לצמוח, להתפתח ולהגשים את חלומותיו”.

 

פורסם בתאריך: 16.07.2023