חדשות וחדשנות בחינוך >

אסף סירי מקרית החינוך אמית המר רחובות – מורה המאה

‘מורה המאה’, המורה המצטיין בחינוך הדתי, לשנת התשפ”ג, הוא אסף סירי, המורה למתמטיקה ורכז המצוינות בקרית החינוך אמית המר רחובות. אסף יזם את ‘תחרות היצירה התורנית’ שכיום נערכת בכל רשת אמית ובין כל תלמידי החמ”ד.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי אסף סירי הוא פורץ דרך, מצטיין המוביל לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמר אסף סירי: “השאיפה של בית ספרינו בכלל ושלי בפרט כמורה למתמטיקה ל-5 יחידות וכרכז מצוינות היא לגרום לילד להאמין בעצמו שהוא מסוגל להתמודד עם כל קושי ואתגר, וכך לממש את הפוטנציאל שטמון בו. תלמידים זקוקים להנעה תמידית ולכן חשוב לגרום להם לחקור, להשתתף במשימות ופרויקטים מאתגרים, לדעת גם להיכשל אבל מעל הכל צריך להתחבר לעולמם וליצור קשר אישי עם כל אחד ואחד מהם”.

אליחי דדי, מנהל קרית החינוך אמית המר: “הזכייה של המורה אסף סירי מעידה לא רק על עצמו ועל היותו מורה מצטיין, אלא על צוות חינוכי נפלא ומסור מאין כמותו שמייצרים הנעה ללמידה וערכים בכל יום ויום. אסף הוא המורה השלישי שלנו שזוכה בתואר בשנים האחרונות ובע”ה אני בטוח שיצטרפו אליו חברים נוספים מחדר המורים בשנים הבאות”.

פורסם בתאריך: 27.12.2022