חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית רננים – מצטיין משרד החינוך

אמית רננים – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית רננים הוכתר כבית ספר מצטיין בידי משרד החינוך בעקבות ההישג יזכו מורי בית הספר בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית.

לתלמידות רננים 98.1% זכאות לבגרות, והוא מוביל את התמונה החינוכית בעיר. בנוסף, מזה שנתיים ברציפות כ40% מהתלמידות מסיימות 5 יחידות לימוד מתמטיקה, בשלוש השנים האחרונות כ75% מהתלמידות לומדות 5 יחידות אנגלית, וכן 36% מהתלמידות סיימו בגרות בהצטיינות.

בתי הספר המצטיינים נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שרות משמעותי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

המנהלת עפרה פאר: “מעבר לשמחה הגדולה שבנות אמית רננים מובילות ומצטיינות, השמחה האמיתית שלנו כאנשי חינוך היא על הדרך והייחודיות שלנו: בית ספר שמקבל ומכיל את כולם ובזכות זה מצליח. כאשר פותחים את הלב לכולם, התוצאות באות בהתאם. תודה לכל המורות והמורים הן בחטיבה והן בתיכון, על עבודה מאומצת, אמיתית, מחברת ומאמינה בעוצמתה של כל ילדה וילדה”.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא בירך על ההישג ואמר: “העבודה החינוכית המשמעותית באמית רננים קוצרת את פירותיה, ומסבה כבוד רב לעיר רעננה, כעיר הרואה בחינוך את מקור חוסנה. מודה לצוותי החינוך על העשייה ועל הובלת בית הספר והתלמידים להישגים ולהצלחה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית בירך את פאר ואמר כי “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים”.

פורסם בתאריך: 29.08.2022