חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית קנדי עכו – מצטיין משרד החינוך

אמית קנדי עכו – מצטיין משרד החינוך

קרית החינוך אמית קנדי עכו נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשרה השבוע המנהלת אילת כהן. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אילת כהן, מנהלת קרית החינוך: “הזכייה נותנת חותם והכרה רשמית לתהליך המשמעותי אותו עוברים תלמידנו בבית הספר בדרך להתבגרות ולנטילת חלק משמעותי בחברה הישראלית. זהו אישרור מרגש לכל השותפים במשפחת אמית קנדי על האמון שכל אחד נתן במערכת שהפקידו את חינוך הילדים בבית ספרנו. אני גאה מאוד בצוות ומעריכה את פועלו של כל אחד ואחת מהם. אני מודה לשותפים היקרים, לראש העיר מר שמעון לנקרי ולמנהלת מחלקת החינוך הגב’ אורית אסייג, לרשת אמית וחעומד בראשה ד”ר אמנון אלדר ולמנהלת קהילת המקיפים הגב’ אודיה ברשטיין. לפיקוח הממ”ד במחוז צפון מר חיים גבאי ולמפקחת ביה”ס, הגב’ חנה זנו על שותפות ודחיפה להצלחה”.

שמעון לנקרי, ראש העיר עכו: “אני מברך את מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך על ההישג המשמעותי ביותר, וזה רק מוכיח כי מערכת החינוך של העיר עכו היא מערכת מצוינת שמטפחת ומחנכת את דור העתיד שלנו להיות תלמידים מצוינים ואזרחים טובים. עלו והצליחו”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 22.08.2023