חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית – מחנכים גם בחופש

קרדיט צילום תמונה: אבישי בדולח

גם בחופש, ברשת אמית לא מפסיקים את עבודת החינוך. צוותים חינוכיים מכל הארץ מגיעים לאתרי טיולים לשיח עם התלמידים, להקשבה ולתמיכה.
יחד איתם מגיע גם רכב השטח של אמית לחופים, לאתרי טבע ופארקים ברחבי הארץ שהוא מביא איתו תוכן מקורי וערכי, הצעה לפעילויות, מוסיקה טובה והפתעות.

בחוף כורסי בכינרת, פתח השבוע הצוות אוהל לשיח ולימוד משותף עם בני הנוער. זהבה טמיר שוחחה עם התלמידות על מוגנות, אלעד בר שלום ראש תחום תורת חיים ערך לימוד משותף על תורה, חירות וחופש. לאחר מכן נערך שיח אישי לתוך הלילה עם יובל אלימלך סמנכ”ל החינוך והלמידה של הרשת ומוריה שפירא מנהלת קהילת האולפנות של אמית.

אלימלך מספר על צמא גדול של בני הנוער לשיח ולהקשבה. “דווקא בחופים כשהם משוחררים מעומס הלימודים ומהמסגרת, המסננות יורדות וחשוב הרבה יותר להקשיב להם, שמענו על תהיות ושאלות קיומיות ומהצד השני גם על חלומות שאיפות ותקווה. לאט לאט הגיעו לאוהל תלמידים מכל בתי הספר שרצו גם הם להקשיב ולהשמיע. אני ממליץ לכל איש חינוך להגיע לחוף, לשבת ולהקשיב – זה יכול להיות שיעור גדול לכל מורה”.

עמיחי נקש, מרכז הפרוייקט ומנהל הניו מדיה של רשת אמית אמר כי התלמידים התלהבו מהמפגש בשטח ומהפעילויות ובעקבות זאת “הרשת תגדיל את הצוותים ואת תדירות המפגשים עד סוף החופש”

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “עבודת החינוך אינה מסתיימת בסוף שנת הלימודים, היא נמשכת 365 ימים בשנה. מעבר לקשר האישי של המחנכים עם התלמידים גם בקיץ, החלטנו כי נציגי הרשת יצאו לאתרי הטיולים כדי להתחבר לתלמידינו באשר הם. החשיבות גדולה מאוד להקשיב לבני הנוער דווקא במהלך החופש”.

פורסם בתאריך: 16.08.2022