חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית כרמיאל – מצטיין משרד החינוך

אמית כרמיאל – מצטיין משרד החינוך

קרדיט צילום תמונה: ארכיון בית החינוך אמית כרמיאל

בית החינוך אמית כרמיאל נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשר השבוע המנהל גאי דקל. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

גאי דקל, מנהל בית החינוך: “אני שמח שהעבודה המקצועית, המסורה והמשותפת של הצוות כולו בהתאמה לכל תלמיד ותלמידה ובשיתוף פעולה עם ההורים, מביאה לתוצאות ולמצוינות ומקבלת הערכה והכרה. כל הכבוד לצוות!”.

משה קונינסקי, ראש העיר כרמיאל: “ברכות לבית הספר אמית כרמיאל על הצטרפותו לבתי הספר המצטיינים. ברכות למנהל בית הספר ולצוות החינוכי על העשייה המשמעותית. בית הספר מצטרף לשאר בתי הספר הכרמיאלים שהצטרפו לרשימה בשנים הקודמות ויחד מהווים חלק חשוב במערכת החינוך המצויינת של כרמיאל”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 21.08.2023