חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית כרמיאל – זוכה פרס החינוך המחוזי

קרדיט צילום תמונה: עיריית כרמיאל

בית החינוך אמית כרמיאל – הוא הזוכה בפרס החינוך הדתי במחוז הצפון לשנת תשפ”ב. לאחרונה הודיעו חברי וועדת הפרס למנהל בית החינוך גאי דקל על על הזכייה בפרס החינוך הממלכתי דתי במחוז צפון, ועלייתו לשלב הגמר בתחרות על הפרס הארצי. השבוע הגיעו ליום ביקור כדי להתרשם מקרוב מהתפיסה החינוכית ומעיקרי העשייה הענפה בקריית החינוך ולהוקיר את הצוות החינוכי בטקס מרגש על ההישגים המרשימים אליהם הגיעה קריית החינוך וההתקדמות בכל המדדים.

חברי ועדת הפרס התרשמו מהיכולת של הצוות החינוכי לראות כל אחד ואחד מהתלמידים ולהעניק לו יחס אישי.

בנימוקי הזכיה עליה חתומים שוש נגר מ”מ ראש מינהל החמ”ד, משה גודלבסקי המפקח, שלום אדרי מחמ”ד מחוז צפון ובעז קולומובוס המפקח הארצי על החינוך העל-יסודי ויו”ר ועדת הפרס – הם מפרטים את העשייה החינוכית היחודית, האיכות המקצועית המרשימה, האמון והאהבה המאפיינים את קריית החינוך שהם מקור השראה לכל בית חינוך. “הנכם מצמיחים בוגרות ובוגרים לחיים שיש בהם יראת שמיים, אהבת הארץ והמדינה, דבקות בתורה, חשיבות ההשכלה, הכרת ערך הלמידה ותרומה משמעותית לעם, למדינה ולחברה”.

בתגובה לזכיה, אמר גאי דקל: “שמחנו לראות כי הדברים שנראים לנו מובנים מאליהם בעשייה החינוכית שלנו, הרשימו את הוועדה, ובעיקר נוגעים בלב התלמידים ומובילים אותם למצויינות בכל התחומים. ‘כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו’ (הרב שלמה קרליבך) – אצלנו בבית החינוך אמית כרמיאל האהבה והאמונה בכל תלמיד ואיש צוות היא חלק מה D.N.A. בעבודת צוות מסורה ומקצועית אנחנו מצליחים ליצור קרקע מצמיחה באווירה משפחתית וחמה. יש לנו צוות מדהים, ותלמידים נפלאים ב”ה ויש נחת והכרת תודה על כך שזה ניכר גם במעגלים החיצוניים. שיתוף הפעולה והתמיכה המדהימה שאנחנו מקבלים מעיריית כרמיאל ומחלקת החינוך, הליווי המקצועי והמעטפת שאנחנו מקבלים מרשת אמית והנהגתה והתמיכה והיחס המצוין שאנחנו מקבלים ממשרד החינוך והפיקוח, ראויים להוקרה והערכה רבה ומאפשרים לנו לכבוש עוד ועוד פסגות”.

משה קונינסקי, ראש עיריית כרמיאל: “בית הספר עובר הליך התחדשות וזוכה להערכה רבה והוקרה על העשייה החינוכית החדשנית והמשמעותית. התרגשתי לשמוע את חברי ועדת הפרס מדברים בגאווה על העשייה החינוכית בבית הספר. ברכות לגאי דקל מנהל בית הספר ולצוות החינוכי על הזכיה ועל העשייה החשובה. ברכות לתלמידים ולהורים.

פורסם בתאריך: 03.01.2022