חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית טכנולוגי ירושלים – מצטיין משרד החינוך

אמית טכנולוגי ירושלים – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית טכנולוגי ירושלים נכנס לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרה השבוע המנהלת בת שבע סיגאווי. מורי בית הספר יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית וזאת על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

תיכון אמית טכנולוגי ממלכתי בקרית מנחם הוא בית ספר יחודי שכן קירות הכיתות נשברו ובמקומם עוצבו מרחבים פדגוגיים חדשניים שבהם ריהוט דינאמי, כסאות ושולחנות על גלגלים המאפשרים למידה עצמאית וייחודית לכל תלמיד. המעבר מכיתה למרחב נועד על מנת לשנות את מהות הלמידה ולעבור ממורה העומד מול כיתה ומדבר ללמידה אישית בה כל תלמיד לומד בצורה מתאימה לו ובקצב שלו והמורה מנחה ומלווה אותו.

התיכון הוא מקצועי ובו מגמות אוטוטק, חשמל ובקרה, עיצוב גרפי, עיצוב שיער ואיפור, והוא מעניק לתלמידיו תעודת בגרות מלאה לצד תעודת מקצוע איכותית, בשלוש השנים האחרונות אחוז הזכאות לבגרות מלאה הכפיל את עצמו.

בת שבע סיגאווי: “הזכיה גם השנה בהצטיינות, מחזקת את הידיעה שלנו שהדבר הכי חשוב בחינוך הוא להאמין בתלמידים כל הזמן. אבל להאמין בהם באמת שהם יכולים, גם בזמנים שיותר קשה ומאתגר. הצוות כולו נחוש לטעת בתלמידים את זרעי המוטיבציה והרצון להצליח ולכוון ליעד גבוה יותר ממה שהם ציפו או האמינו שיוכלו להגיע אליו. אני גאה בצוות החינוכי המסור שרואה כל ילד, ולא מוותר!”.

סגנית ראש עיריית ירושלים, ומחזיקת תיק החינוך בעיר חגית משה: “אני מברכת את ראשי בית הספר וצוות ההוראה על ההישג המדהים, התמלאתי גאווה לראות את אמית טכנולוגי בירושלים נמנה בין בתי הספר המייצגים את ירושלים ברשימה הכל- כך יוקרתית של בתי הספר המצטיינים בישראל. הדבר לא מקרי והוא תוצאה של עבודה קשה של צוות בית הספר בראשות בת שבע סיגאווי. כמי שפועלת יחד עם ראש העיר לקדם את החדשנות בחינוך הזכייה של אמית טכנולוגי בירושלים מוכיחה כי הגישה החדשנית ותכניות הלימוד הרבות שנפתחות בירושלים מוכיחות את עצמן ומביאות להישגים ולצמיחה אדירה בתוך כותלי בתי הספר”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים”.

פורסם בתאריך: 29.08.2022