חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית חצור – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית חצור נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשר השבוע המנהל בועז יוספי. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

בועז יוספי, מנהל בית החינוך: “מסירות גדולה של הצוות החינוכי שמתבטאת ביחס אישי ואמון גדול בכל תלמיד ותלמידה מוכיחים פעם אחר פעם שזה כל מה שתלמיד צריך כדי להצליח ולהגיע רחוק. אני מודה ומברך את הצוות החינוכי והתלמידים על התהליך המשמעותי שבסופו בית החינוך קיבל הוקרה על הצטיינות ערכית ולימודית”.

שמעון סויסה, ראש מועצת חצור הגלילית: “המועצה יחד עם רשת אמית, פועלים יחד לחיזוק בית החינוך, הן בערכים והן בהישגים. ההצטיינות מבטאת השקעה ומצויינות של מנהל בית הספר וצוות ההוראה. אני גאה על הישגי תלמידי בית הספר”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 21.08.2023