חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית המר ואמית הלל – מצטייני משרד החינוך

אמית המר ואמית הלל – מצטייני משרד החינוך

קרית החינוך אמית המר ובית החינוך אמית הלל ברחובות נכנסו לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרו השבוע המנהלים אליחי דדי ומירי גיל. מורי בתי הספר בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אליחי דדי, מנהל קרית החינוך אמית המר: “ב”ה הצוות החינוכי באמית המר מוכיח פעם אחר פעם כי מסירות הנפש, האהבה והמקצועיות מובילים להישגים הכי גבוהים שיש!”.

מירי גיל, מנהלת בית החינוך אמית הלל: “צוות המורים מהווה מודל להשראה. חדור אמונה נוסך אימון ואהבה בכל תלמידה, מקצועי יצירתי ומונע משליחות חינוכית פנימית. סוד הקסם של ההצלחה – חינוך שרואה אותך”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

ראש העיר רחמים מלול: “חמישה בתי ספר על יסודיים שמוריהם זוכים לתגמול בשל הישגיהם – מוכיחים כי מערכת החינוך העירונית היא הטובה בישראל. לצד הישגים לימודיים, חשוב לדאוג גם לערכים ולמניעת נשירה. אני מברך את המנהלים, המורים והתלמידים היקרים על הזכייה”.

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “אנו שמחים וגאים על בחירת משרד החינוך בחמישה בתי ספר מהעיר בתגמול הדיפרנציאלי. הזכייה משקפת את החינוך ההישגי, האיכותי והערכי לו זוכים תלמידות ותלמידי העיר. נמשיך להוביל את התלמידים להישגים רבים גם בשנה הבאה”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022