חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית ב’ המתחדש באשקלון – מצטיין משרד החינוך!

קרדיט צילום תמונה: עדיאל לוי

מורי תיכון אמית ב המתחדש יקבלו תגמול של כ-8000 ש”ח ממשרד החינוך על הצלחתם החינוכית, זאת לאחר שבית החינוך אמית ב’ אשקלון נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים של מדינת ישראל.
המשרד בוחר מידי שנה את בתי הספר שזכאים לתגמול על קידום התלמידים ביחס לשנה הקודמת בתחום הלימודי, החברתי והערכי בין השנים תשע”ח-תשפ”א והשגי בגרויות משנת תש”פ. באמית ב’ הגיעו ל 85% זכאות לבגרות בשנת הלימודים תש”פ.
תלמידים רבים זכו בתעודות הצטיינות חברתית ומורי בית הספר השקיעו בשנת הקורונה מעל ומעבר כדי לתמוך בתלמידים ולהביאם להצלחה.
גדעון שינדלר: “אני גאה בצוות בית החינוך ומודה לצוות החינוכי, לצוות ההנהלה ולצוות המנהלה אשר הוכיחו, כי מסירות מקצועיות ודאגה לכל תלמיד ותלמידה בפן האישי, הדתי והלימודי, מביאים להצלחת בית הספר. באתגרי שנת קורונה התגלתה שוב המסירות של הצוות במלוא עוצמתה. תודה גדולה ליובל זוזט ראש מינהל החינוך ולראש העיר תומר גלאם על האמון והתמיכה בבית הספר ותודה גדולה למשרד החינוך ולרשת אמית על העזרה והלווי לאורך הדרך”.
ראש מינהל החינוך באשקלון מר יובל זוזט מסר שהוא גאה מאוד בצוות המורים העובדים וההנהלה בראשות מר גדעון שינדלר והגב’ עליזה סופר העושים ביחד לילות כימים למען תלמידי העיר בהנחיית והובלת רשת אמי”ת כמו כן יובל הודה לראש העיר מר תומר גלאם על האיפשור הבלתי מוגבל למען ילדי העיר אשקלון הזוכים לחינוך איכותי שבא לידי ביטוי בעליה בהישגיהם הפדגוגיים והערכיים.
אבי בן קמחי, יו”ר ועד הורים הוסיף כי “הצלחת בית הספר להיכנס לרשימת המצטיינים בשנה האחרונה היא תעודת כבוד לצוות המורים והנהלת בית החינוך. אנו ההורים רואים את פירות ההשקעה היומיומית של צוות המורים בילדינו.
ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההצטיינות של המורים בשנת הקורונה ראויה להערכה מיוחדת. “אנו מצדיעים למורים ולמורות שלמרות שנה מאתגרת הביאו את התלמידים להישגים יוצאים מן הכלל. האכפתיות, המסירות ואהבת התלמידים ראויים לשבח וכולנו מצדיעים להם”

פורסם בתאריך: 24.08.2021