חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית בר אילן נתניה – מצטיין משרד החינוך

אמית בר אילן נתניה – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית בר אילן נתניה נכנס לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשר השבוע המנהל אלי ניסנהולץ. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אלי ניסנהולץ, מנהל בית החינוך: “אני גאה בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחת בית הספר. תודה גדולה לעיריית נתניה על האמון והתמיכה בבית הספר, לתלמידים והנהגת ההורים. תודה גדולה למשרד החינוך ולרשת אמית על העזרה בכל”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022