חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית בנים שדרות למען התושבים הותיקים

אמית בנים שדרות למען התושבים הותיקים

במסגרת שבוע האזרח הוותיק, תיכון הבנים שבקרית אמית חמ”ד שדרות הוביל יוזמה מרגשת של אירוח מועדון הקשיש לארוחת בוקר מפנקת ופינוקים נוספים.

סיפריית הקרייה שימשה לאולם חדר אוכל, כאשר התלמידים טרחו, ערכו, קישטו, הכינו והפכו את הספרייה לאולם מהסרטים. גם את ארוחת הבוקר הכינו התלמידים שנערכו מבעוד יום בחשיבה ובתיכנון בהכנת התפריט המפנק.

לאחר ארוחת הבוקר הגיע מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלעד קלימי לברך את הסועדים והתלמידים וריגש בהענקת שי אישי לכל קשיש.

ליום זה, שהתקיים בהובלת רכזת חברה וחיבורים של התיכון אורנה דידי, הצטרף מאור שטרית הספר שפינק בתספורות ועיצוב שיער, הדר אזולאי שהגיעה עם מיטת העיסויים שלה ופינקה במסאז’ים את הנשים, את עמדת הלק הפעילו תלמידות וכמובן איך אפשר בלי ריקודים ושירים לאורך כל היום בשיתוף עם התלמידים.

רום איבגי, תלמיד כיתה י’ שיתף: “להיות שותף ביום כזה עושה אותי אדם טוב יותר. נהנתי מכל רגע ללוות ולהיות שם בשבילם”.

מלכיאל גבאי ראש מסלול תיכון הבנים: “תיכון הבנים חרט על דגלו דאגה ועזרה לזולת באשר הוא. אנו מאמינים שחינוך למעורבות חברתית, מחנך את ילדנו להיות רחומים וקשובים לסביבה, כך אנו מחנכים לאזרחות טובה”.

אלעד קלימי, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: “יישר כח לתלמידי אמית בנים על המחווה המרגשת לותיקי שדרות. זוהי תעודת כבוד לעיר שדרות כולה”.

פורסם בתאריך: 13.11.2022