חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית בנים מודיעין ראשונים ברובוטיקה

אמית בנים מודיעין ראשונים ברובוטיקה

נבחרת הרובוטיקה של בית החינוך אמית בנים מודיעין בהובלת דדי וינוגרדוב, היא הזוכה במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה האזורית בתחרות ה- frc שנערכה השבוע. בעקבות הזכיה, העפילה הנבחרת לתחרות הארצית שם תתמודד על הזכות לייצג את ישראל בתחרות העולמית בארצות הברית.

בתחרות השתתפו 39 קבוצות שבנו רובוטים, עליהם הוטלה המשימה לקלוע כדורים למטרה ולטפס על סדרה של מתחים. התחרות היא בין בריתות – כל ברית ייצגה 3 קבוצות ו-3 רובוטים. תלמידי אמית בנים מודיעין היו הראש של ברית 6 בגלל הדירוג במוקדמות. בזכות אסטרטגיה טובה ואיסוף מידע (סקאוטינג) הם הצליחו להרכיב ברית שלמרות שנתפסה כאנדרדוג – ניצחה.

בקבוצה המנצחת 35 תלמידים הלומדים בכיתות ט-יב’. לצד המנטורים ואנשי המקצוע, הם נעזרו גם בתלמידים בוגרי הקבוצה והסתייעו בהורים.

התלמיד אורי שריקי שיתף: “הגענו מעמדת האנדרדוג כמובילי הברית השישית, מה שעשה את ההבדל היו עבודת הצוות וכוח הרצון לאורך כל העונה שבאו לידי ביטוי ברגעי השיא של התחרות”.

ליאור הלוי, מנהל בית החינוך: “גאה בתלמידים על ההישג המרשים. הם בעיצומו של מסע למידה מרגש ומאתגר שבו באים לידי ביטוי כשרונות וחוויות לימודיות יחודיות. הכבוד להם ולכל מי שסייע להם מהצוות, מההורים ובעיקר מהבוגרים של אמית מודיעין”.

פורסם בתאריך: 04.04.2022