חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית איתן בעקבות לוחמים

אמית איתן בעקבות לוחמים

תלמידי שכבת י”ב בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, יצאו ליום בעקבות לוחמים בדרום הארץ. התחנה הראשונה הייתה אנדרטת הנגב בבאר שבע, שם שמעו על משמעות האנדרטה ועל הקרבות לכיבוש באר שבע והדרום וכן האזינו לשיחה מפי רב סרן שסיפר על המשמעות והחשיבות של להיות לוחם ומפקד בצבא ההגנה לישראל.

בהמשך היום פגשו התלמידים לוחמים מהחטיבות השונות בבסיס קציעות של חטיבת גבעתי ושוחחו על החשיבות בלהיות לוחם, על האתגרים שהם חווים בהכשרה ובפעילות המבצעית וכן על היתרונות בפיתוח החוסן והעמידה באתגרים וכלים לחיים.

את היום סיימו התלמידים בבסיס שיבטה של התותחנים בתערוכת אמצעי לחימה של החילות השונים, שם פגשו גם בוגר בית החינוך שמשרת כיום כמפקד ביחידה מיוחדת. מייד לאחר מכן התקיימו טקס סיום ותצוגת אש מרשימה של כוחות שריון, חי”ר, הנדסה ותותחנים.

שקד לביא, תלמיד כיתה י”ב3 שיתף: “לקחתי הרבה מהיום בעקבות הלוחמים, זה עודד אצלי את הרצון לתרום לצבא שלנו, כי אני רואה איך חיילים אחרים תורמים את החיים שלהם בשבילי, אז אני חייב לעשות את המקסימום שאני יכול”.

יאיר בן דוד מחנך כיתה י”ב3 שיתף: “אנחנו שמחים שתלמידנו שואפים גבוה לשירות קרבי משמעותי ויציאה לפיקוד וקצונה למען עם ישראל. יום שכזה מראה לתלמידים את המשמעות והעוצמה של עם ישראל, דרך המפגש הישיר עם עוצמת אמצעי הלחימה של צה”ל ועוד יותר מכך, עם עוצמת האנשים שעוסקים בלחימה ומוכנים למסור את נפשם למען עם ישראל”.

פורסם בתאריך: 07.11.2022