חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית אורי מעלה אדומים – זוכה פרס החינוך הארצי

קרדיט צילום תמונה: עדינה ביליג

בית החינוך אמית אורי מעלה אדומים – הוא הזוכה בפרס החינוך הדתי הארצי לשנת תשפ”ג.

זכיה זו, מגיעה לאחר הזכיה בפרס החינוך הממלכתי-דתי במחוז ירושלים, בעקבותיה הגיעו חברי ועדת הפרס, אליהם הצטרף ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל, ליום ביקור כדי להתרשם מקרוב מהתפיסה החינוכית ומעיקרי העשייה הענפה בבית החינוך.

חברי ועדת הפרס התרשמו מהעבודה המקצועית, המשנה הסדורה, התשתיות, המבניות והצוות המקצועי שמדייק את התהליכים, בעקבותיה החליטו להעניק לבית החינוך אמית אורי את פרס החינוך הארצי לשנת תשפ”ג.

רוחמה ווגל, מנהלת בית החינוך: “הזכייה בפרס החינוך הארצי מהווה הכרה באיכות העבודה של הצוות החינוכי ואות כבוד על המסירות וההשקעה למען התלמידות. מרגש לראות איך הדברים שנראים לנו כאילו מובנים מאליהם בעשייה החינוכית שלנו, כל כך מרשימים את הצופים בנו מבחוץ, נוגעים בלב של התלמידות ומובילים אותן למצוינות בכל התחומים”.

בני כשריאל, ראש העיר מעלה אדומים: “החינוך במעלה אדומים עומד בראש סדרי העדיפויות והתוצאות בהתאם. הצוות של אמית אורי עושה חינוך מצוין באהבה גדולה ואין ראוי ממנו לפרס ולהוקרה”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “כל הכבוד לאמית אורי. המנהיגה החינוכית המצוינת רוחמה ווגל, המורות והתלמידות היקרות מוכיחות שבאמת השמים הם הגבול וההצלחות הרבות הן לא רק בהישגים הלימודיים אלא ביישום של ראיית כל תלמידה כאדם שלם, בתוכנית לצמיחה אישית מקצועית, באקוסיסטם ובחדשנות הפדגוגית”.

פורסם בתאריך: 03.01.2023