חדשות וחדשנות בחינוך >

אלופי השחמט: חט”ב אמית כפר בתיה

אלופי השחמט: חט

קרדיט צילום תמונה: ירדנה קבל

בתחרות שחמט קדם ארצית של החינוך ההתיישבותי שנערכה לזכר הטייס עופר ברמן ביוזמת משפחתו זו השנה ה-42, קטפה את המקום הראשון קבוצת החט”ב של אמית כפר בתיה.

בתחרות שנערכה בקרית החינוך ע”ש בן גוריון בעמק חפר, השתתפו בתי ספר של החינוך ההתיישבותי, ביניהם: הכפר הירוק, כפר חסידים, קבוצת יבנה, כוכבי המדבר, גן ונוף פתח תקווה, ישיבת השומרון, עתיד כפר רזיאל הרצליה, מקווה ישראל כנות, ויצו נהלל וחוף השרון.

התחרות התחלקה לשתי קבוצות: חט”ב ותיכון, כאשר קבוצת חט”ב אמית כפר בתיה זכתה במקום הראשון ואילו קבוצת התיכון של אמית כפר בתיה הגיעה למקום השני.

תלמידי אמית כפר בתיה כיכבו גם במקצה התחרויות האישיות. ארי ברזיס מכיתה ט’ זכה במקום הראשון, כאשר ניצח בכל 6 הסבבים של התחרות. את המקום השני האישי קטף ירדן קבנור מכיתה ח’, ואילו יהושע רוס מכיתה י”א, זכה במקום השלישי האישי.

ארי ברזיס כיתה ט’: “התחלתי להתאמן לפני שנה ברעננה ומאז אני מתאמן שעה-שעתיים ביום. בתחרות היה הרבה צחוק וגם רצינות ומתח, כי זו הפעם הראשונה שאנחנו מייצגים את בית הספר”.

הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה: “אנו גאים בתלמידים על ההישגים המרשימים שהינם פרי מאמץ והתמדה. זכיות אלו מהוות עבורנו תעודת כבוד”.

פורסם בתאריך: 04.12.2022