חדשות וחדשנות בחינוך >

אלופי הכדורסל של החמ”ד: תיכון חמ”ד אמית בר אילן ברמת גן

אחרי משחק מותח מול ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ניצחו שחקני אמית 50 :57.
אלופי הכדורסל של החמ”ד הם תלמידי אמית בר אילן ברמת גן. שהובילו כמעט לאורך כל המשחק אחרי רבע ראשון שבו היו שחקני בני עקיבא דומיננטיים על המגרש.
ברבע השני חוללו שחקני אמית מהפך ומאז ועד סוף המחצית הראשונה הובילו בבטחה וסיימו אותה בתוצאה 37:25.
ברבע הראשון של המחצית השניה הצליחו שחקני גבעת שמואל לצמצם את ההפרש ולקראת סוף המשחק היתה התוצאה 4 נקודות הפרש לטובת אמית בר אילן.
בשתי הדקות האחרונות שתי הקבוצות נלחמו על המגרש אך ידם של שחקנים בכחול היתה על העליונה והם ניצחו, זכו בגביע החמ”ד לשנת התשפ”ג כשאת הגביע הניף אורי ניובורן קפטן הקבוצה המנצחת.
את המשחק כיבדו בנוכחותם שוש נגר ראש החמ”ד, ראש עירית גבעת שמואל יוסי ברודני, אתי אורלב סגנית ראש החמד, עו”ד רמי לוי, ראש מחלקת הספורט בעירית רמת גן, גיא דגן הממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך ואלי עציון יו”ר אליצור.
לשחקן המצטיין במשחק נבחר איתי ירום מאמית בר אילן שקלע 16 נקודות וקטף 8 ריבאונדים לצידו בלטו תמיר הוך ואורי ניובורן. המשחק שודר בשידור חי בערוץ one.
תומר שופר מנהל אמית בר אילן אמר כי הקרדיט לניצחון מגיע כולו לשחקנים שנתנו את הלב ואת הנשמה על המגרש ולמאמן דדי ברגד שהצליח בניהול משחק מצוין להביא לתוצאה המדהימה. “הקבוצה היריבה היתה הפייבוריטית אבל התלמידים שלנו הוכיחו שאין דבר עומד בפני הרצון”.
ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אמר כי כל הכבוד מגיע לתלמידים, למורים ולמנהל. “יגעת ומצאת תאמין” אמית בר אילן היא קהילה חינוכית שהחינוך למצוינות בכל תחומי החיים מוביל אותה. לצד הספורט, בית הספר מוביל במצוינות לימודית, בגיוס לצה”ל ובעיקר בחינוך לערכים”.

פורסם בתאריך: 23.03.2023