חדשות וחדשנות בחינוך >

אלופי החמ”ד בכדורסל: ישיבת אמית כפר גנים

ישיבת אמית כפר גנים בפתח תקווה זכתה באליפות החמ”ד בכדורסל שנערכה השבוע במכללת גבעת ושינגטון. בגמר התמודדה כפר גנים מול ישיבת הדרום. המשחק היה הפכפך לכל אורכו ובתום הזמן החוקי התוצאה הייתה שיויון 45-45 והמשחק נכנס להארכה של 5 דקות, אז נטלה ישיבת אמית כפר גנים את ההובלה ולבסוף ניצחה 59-55, ובכך הפכה לאלופת החמ”ד בכדורסל לשנת תשפ”ג.

בטורניר השתתפו השנה 32 נבחרות, בקרב על המקום השלישי ניצח תיכון אמית בר אילן גוש דן את השכנים מיב”ע גבעת שמואל.

מאור שטח, תלמיד כיתה יב’ וחבר הנבחרת: “הגענו לחצי הגמר בהרכב חסר, אבל ברגע שהגענו לאולם קבענו לעצמנו עובדה שמשחקים ביחד ושכל אחד נותן מאתיים אחוז. אחרי משחק לא קל בחצי הצלחנו לנצח, הגמר היה משחק מטורף, ההובלה עברה מצד לצד, האווירה בקבוצה הייתה טובה וכולם עודדו ונלחמו כמו אריות, החברה התעלו על עצמם והבאנו את הגביע!”.

גדי אסטרייכר, מאמן הנבחרת הישיבתית: “למרות חסרונם של 6 שחקנים מהנבחרת עקב נסיעה שלהם לייצג את נבחרת הנוער של אליצור ישראל, הנבחרת שלי הראתה אופי ונחישות יוצאת מן הכלל, קבוצתיות ומשחק ממושמע וקבלת החלטות נכונה בזמני לחץ. הגביע מגיע לכל שחקן ושחקן אני מעריץ גדול שלהם”.

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים: “כל הכבוד לשחקני נבחרת הישיבה על הזכיה במקום הראשון בטורניר הכדורסל של החמ”ד! הבנים הוכיחו פעם נוספת שמצויינות, גם בתחום הספורט התחרותי, היא הסטנדרט בישיבה וחתרו לניצחון חסר פשרות גם בהעדר חלק מהשחקנים. לא פחות חשובה בעיניי היא האווירה הספורטיבית והמכבדת בה נערכו המשחקים, בהגינות וביושר. תודה מיוחדת לגדי, המאמן האגדי של הנבחרת על השקעה מרובה לאורך השנה כולה ועל הפירות המתוקים!”.

פורסם בתאריך: 29.01.2023