חדשות וחדשנות בחינוך >

אלופי החמ”ד בכדורגל: אמית בר אילן גוש דן

אלופי החמ

אלופת הכדורגל של נחמד היא נבחרת תיכון אמית בר אילן גוש דן. בגמר אליפות החמ”ד בכדורגל שהתקיימה השבוע בגבעת וושינגטון, ובה השתתפו עשרות תיכונים וישיבות תיכוניות של החמ”ד, ניצחו תלמידי בר אילן את תלמידי ישיבת צביה פתח תקוה בתוצאה 2:0, מה שהכתיר אותם בתור אלופי החמ”ד בכדורגל לשנת תשפ”ג. את השערים המנצחים הבקיעו תלמידי הנבחרת אורי כוכבי וערן קונוביץ.

יצויין כי בתחרות הכדורסל, הגיעה נבחרת אמית בר אילן גוש דן למקום השלישי כשבהתמודדות עליו ניצחה את נבחרת ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל. את המקום הראשון קטפה נבחרת ישיבת אמית כפר גנים פתח-תקווה.

מידן כהן, חבר הנבחרת שיתף: “לקחנו את הטורניר הזה בידיים, נלחמנו כמו אריות אחד אחד ולא ירדנו מהמגרש פעם אחת בהפסד. ברוך השם סגרנו דאבל ניצחונות אחד בגבעת וושינגטון ואחד ברמת גן, סיימנו את השמינית שלנו בתור בוגרי בית הספר בצורה הספורטיבית הטובה ביותר. שמח ונהנה על כל רגע ורגע במגרש עם הקבוצה שלי”.

תומר שופר, מנהל בית החינוך: “ניכר מאוד על תלמידי שתי הנבחרות, גם של הכדורסל וגם של הכדורגל, שהם אוהבים אחד את השני ואוהבים את בית הספר. מרגש לעודד אותם בתחרויות ועוד יותר מרגש כשהם זוכים ומקבלים הכרה”.

פורסם בתאריך: 29.01.2023