חדשות וחדשנות בחינוך >

אלוף צה”ל בידיעת הארץ: המורה נחמיה סגל מישיבת אמית כפר גנים

אלוף צה

במסגרת גמר חידון מורשת וידיעת הארץ של צה”ל שנערך בבית הפלמ”ח בתל אביב, קטף את המקום הראשון נחמיה סגל, המורה למגמת ארץ ישראל, גיאוגרפיה, היסטוריה ורכז הטיולים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה.

נחמיה סגל הגיע למקום ראשון בצה”ל באליפות ידיעת הארץ, לאחר שגבר על 22 חיילים וקצינים מכלל הפיקודים והאגפים בצה”ל וכן 6 חיילי מילואים. החידון עסק במורשת ישראל, היסטוריה יהודית וידיעת הארת ועמד בסימן 50 שנה למלחמת יום הכיפורים ו-75 שנים צה”ל.

בתגובה לזכיה, אמר נחמיה סגל: “זכיתי שהאהבה לארץ שלנו והעברת לפיד המורשת של עם ישראל הפכו להיות המקצוע שלי ביומיום – באזרחות כמורה למגמת לימודי ארץ ישראל, היסטוריה וגאוגרפיה, ובמילואים בתפקידי הנוסף כקצין מורשת חטיבתי. החידון מבחינתי היה עוד דרך להעברת האהבה הזו לדור הבא. כשתלמידים מובילים את המשפחות שלהם לטיולים בעקבות מה שלמדנו, כשבוגרי הישיבה מבקשים להצטרף אלינו לשבוע חפירה ארכיאולוגית או מרימים טלפון להתייעץ על מסלול, זה דבר משמח מאין כמוהו”.

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים: “גאווה ושמחה גדולה על כך שאנחנו זוכים להתברך בכישוריו של המורה נחמיה לאורך השנה כולה, בשגרה ומחוצה לה”.

פורסם בתאריך: 21.02.2023