חדשות וחדשנות בחינוך >

איילת כהן – המנהלת החדשה של אמית קנדי עכו

קרדיט צילום תמונה: מריאל צרפתי

איילת כהן היא המנהלת החדשה של קרית החינוך אמית קנדי עכו. כהן תחליף את אתי צברי שעוזבת לאחר מינויה לתפקיד מנהלת בית הספר ההיברידי של רשת אמית.

כהן ניהלה את אולפנת הראל בנהריה והובילה אותה תוך הצלחה חינוכית מרשימה. קודם לכן, שימשה רכזת פדוגוגית וחברת הנהלה בתיכון ברנקו וייס מרום גליל, שם עבדה כעשור. בסיומו של מכרז שנערך השבוע, בחרו נציגי מחוז הצפון והחמ”ד במשרד החינוך, נציגי עירית עכו ונציגי רשת אמית את כהן לתפקיד.

במהלך ניהולה של אתי צברי במהלך תשע השנים האחרונות, הגיעה הקהילה החינוכית אמית קנדי עכו להישגים חינוכיים יוצאי דופן, הן בהיבט של הצלחה בבגרויות, בעליה במספר התלמידים והן במענה לכל תלמיד ובבחירה והתאמה לעולם משתנה וחדש. בשל כל אלו זכה בית החינוך בפרס החינוך הארצי בשנת תשע”ט.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי הודה לצברי על שנים של הצלחה ותרומה גדולה למערך החינוך בעיר עכו בכלל ובבית ספר אמית בפרט ובירך את כהן על בחירתה: “אני מאמין בבית החינוך אמית קנדי כמוסד חינוכי ערכי ומצוין ובטוח כי בית החינוך ימשיך בתנופה תוך הובלה משותפת של מינהל החינוך, משרד החינוך, רשת אמית ואיילת כהן שנמצאה כאשת המקצוע הנכונה למשימה חשובה זו”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “אנו מלאים בתודה לאתי צברי על שנים של עשיה חינוכית משמעותית”. אלדר בירך את כהן בהצלחה. “נעשה הכל לסייע לה ולתמוך בכניסתה לתפקיד החשוב. באמית קנדי עכו יש צוות מצוין וביחד עימה הוא ימשיך לצעוד להישגים מרשימים”.

אתי צברי המנהלת היוצאת, המסכמת תשע שנים של ניהול אינטנסיבי שקידם את בית הספר למחוזות גבוהים איחלה הצלחה רבה לאילת על הנכונות לקבלת האחריות על בית החינוך. “איילת היא בהחלט דמות ראויה להמשיך ולהעלות את בית הספר מעלה-מעלה”.

איילת כהן, המנהל הנבחרת הודתה על האמון. “אני שמחה ונרגשת עם כניסתי לתפקיד מנהלת הקהילה החינוכית אמית קנדי. אני מודה על הזכות שניתנה לי להוביל את בית ספר יד ביד עם צוות חינוכי שרואה את תלמידיו בכל היבטי חייהם ועושה המרב על מנת להצמיחם ולהכינם לחיים”.

פורסם בתאריך: 03.07.2022