חדשות וחדשנות בחינוך >

אחרי אקזיט של 335 מיליון דולר: היזם והסטארטפיסט נתן שיחת השראה לתלמידים

אחרי אקזיט של 335 מיליון דולר: היזם והסטארטפיסט נתן שיחת השראה לתלמידים

כחלק מהשקת התכנית אקו ריאלי בקרית החינוך אמית המר רחובות. נפגשו הורי ותלמידי כיתות המצויינות מופ”ת עם היזם והסטארטפיסט אלון ארבץ.

ארבץ, בוגר אמית, אשר עשה אקזיט של 335 מליון דולר על הסטארט אפ שהקים, הגיע לשיחה משמעותית עם התלמידים המצטיינים כחלק מהשקת תכנית חדשנית בקריית החינוך אמית המר.

התלמידים שמעו מאלון מה משך אותו לעולם היזמות, איך מתאימים את השירותים שהסטארט-אפ מספק לצורכי הלקוחות, ועד כמה חשוב לחלום ובגדול.

תכנית אקו-ריאלי נבנתה ופותחה על ידיי תחום האקו-סיסטם ברשת אמית והיא מתבססת על הקניית מיומנויות של חשיבה יזמית תוך שותפות אסטרטגית עם חברות גדולות וגורמים עסקיים נוספים. כניסת חברות אלו אל המרחב החינוכי הבית ספרי, מביאות לכדי חיבור לליבת הפדגוגיה, היכרות עם השדה המדעי באקדמיה ובתעשייה ולמידה התנסותית.

התלמיד איתמר עוקשי שיתף: “החשיפה לתוכנית אקוסיסטם היתה מרתקת וסיקרנה אותי מאוד. מלהיב אותי המפגש עם אנשי מקצוע שונים במקומות עבודה שלהם. הדבר שהכי מאתגר זה הכנת הפרוייקט והצגתו באירוע גדול שיכול לפתוח בפני דלתות בעתיד הלא רחוק”.

אלון ארבץ: “מדהים לאן תלמידים היום יכולים להגיע, כשיש להם תוכניות כאלה של אקו סטארטפ. כבר בכיתה ז’ הם מבינים מה זה הייטק, מה זה רפואה ופיננסי, אקו סיסטם וכן הלאה. השמיים הם הגבול והחלומות יוגשמו”.

אליחי דדי, מנהל קריית החינוך: “תכנית האקו ריאלי הינה דגל גבוה נוסף שאנו גאים להניף וכחלק מהמעטפת הפרסונלית הרחבה שאנו מעניקים לתלמידינו במסלולים השונים. יציאת התלמידים לחממות ההייטק והיזמות והמפגש עם האנשים יעצימו את תלמידינו ויאפשרו להם לחלום ולהגשים”.

פורסם בתאריך: 18.12.2022