חדשות וחדשנות בחינוך >

אות הפעיל המצטיין לתלמיד אמית איתן

אות הפעיל המצטיין לתלמיד אמית איתן

אבישי נוימן, תלמיד כיתה יב’ בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, קיבל השבוע את אות ראש העיר לפעיל מצטיין לשנת תשפ”ב, במסגרת התכנית ‘התפתחות אישית ומעורבות חברתית’.

בנימוקי הזכיה נכתב כי אבישי הגיע לבית החינוך לפני כשש שנים ומאז ועד היום הוא עם ניצוץ בעיניים בכל הקשור לתרומה לקהילה. החל מכיתה ז’ הוא מייצג את כיתתו במועצת התלמידים הבית ספרית, הוגה רעיונות ומוציא אותם לפועל בשיתוף חברי המועצה.

אבישי שותף בפרוייקטים רבים מטעם בית החינוך בהם הדרכת הנתיב הישיבתי ותא חזי – בית מדרש הפועל בבית החינוך. בנוסף מדריך בתנועת הנוער מקום בלב ושותף בתכנית מג”ן הפועלת בעיר. בתקופת הקורונה אבישי היה שותף פעיל בקבוצות חשיבה ותרם רבות לרווחת תושבי העיר. הוא תמיד שמח להגיש עזרה ותמיד עושה זאת בשמחה, בצניעות ובמאור פנים. המעורבות חברתית היא חלק משגרת חייו.

בתגובה לזכיה אמר אבישי: “היה ערב מעולה ומרגש עבורי. אני שמח שיש לי את הזכות ואת החלק בהגברת הנתינה לעם ישראל, קיבלתי שיעור גדול בעזרה לזולת ותמיכה באנשים שונים ממני. את המסע של בהתנדבות אני עושה בשמחה גדולה מתוך הרגשה שאני חלק משמעותי מעם ישראל”.

יוסף אליסף, מחנך כיתה י”ב3: “אבישי הוא מסוג האנשים שבכל מקום מחפשים איך לתת ולתרום. העשייה תהיה תמיד בראש גדול ובאהבה וללא שום בקשת תמורה. תעודת ההצטיינות מגיעה לו ממש ואני גאה בו”.

יפעת ביטון רכזת מעורבות חברתית בבית החינוך אמית איתן: “אבישי לא נח לרגע, ובכל שעה פנויה הוא מחפש איך לסייע ולעזור, המעורבות החברתית היא חלק משגרת חייו בבית החינוך ומחוצה לו. אני מעריכה מאוד את פעילותו ואני בטוחה כי אין ראוי ממנו לקבלת אות הערכה”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “אנחנו שמחים, נרגשים וגאים מאוד באבישי. תרומתו בכל מקום מורגשת ונותנת המון. אין ספק שבעשייה של אבישי החברה כולה נתרמת, זה מעיד עד כמה הוא איכותי וכמה עם ישראל הולך להנות ממנו בהמשך!”.

פורסם בתאריך: 14.06.2022