חדשות וחדשנות בחינוך >

אור עקיבא: אמית עתידים ואמית האופק – מצטייני משרד החינוך

אור עקיבא: אמית עתידים ואמית האופק – מצטייני משרד החינוך

בית החינוך אמית עתידים ובית החינוך אמית האופק אור עקיבא, נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשר השבוע אתי לרדו מנהל אמית עתידים ועינת רובין מנהלת אמית האופק. מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אתי לרדו, מנהלת אמית עתידים: “בשבילי המורים שלנו הם הצוות המדהים ביותר שקיים שעושה עבודתו מתוך שליחות, מקצועיות ואהבה אמיתית לתלמידים והם זכאים לפרס יומיום על עבודת הקודש שלהם. אני שמחה שהם מתוגמלים גם כספית – זו השנה השנייה ברציפות, זה מגיע להם”.

עינת רובין, מנהלת אמית האופק: “נרגשת מאוד בזכיית בית הספר במצטייני משרד החינוך לתשפ”ג. גאה באנשי ונשות החינוך של אמית האופק שבכל יום מחדש מגיעים בשליחות גדולה עם ניצוץ בעיניים ואהבה בלב! בזכות עבודה חינוכית משמעותית ובמסירות אין קץ מוכיחים כי השמיים הם הגבול! תודה לרשות באור עקיבא, לרשת אמית ולמשרד החינוך מחוז חיפה על הצעידה המשותפת למען הצלחת בית הספר. אצלנו באמית האופק מאמינים בכל תלמיד ותלמידה ורואים בשותפות כלי חינוכי מרכזי המוביל את התלמידים ללקיחת אחריות, לבגרות מוסרית ולאהבת העם והארץ. בוגרי ובוגרות אמית האופק תמשיכו לכבוש פסגות. גאים בכם! אמית האופק- לחלום! להאמין! להצליח!”.

אלי אנקונינה מ”מ ראש העיר אור עקיבא, יחד עם יוסי כדורי סגן ראש העיר וסיגל אלבז מנהלת אגף החינוך, ברכו את צוותי החינוך וההוראה של בתי הספר. “בית הספר אמית עתידים, בית הספר אמית האופק – יחד עם הרשות מקדמים תכניות למצויינות פיתוח אישי והשגים, לצד ערכים מנהיגות ותרומה לקהילה. שניהם התברכו בצוות איכותי המבצע את עבודתו במקצועיות רבה ובאהבה – הראוי לכל השבחים”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

אור עקיבא: אמית עתידים ואמית האופק – מצטייני משרד החינוך

פורסם בתאריך: 23.08.2023