חדשות וחדשנות בחינוך >

אור מדור לדור: תלמידי ישיבת אמית יגל אשדוד מדליקים ומשמחים קשישים

אור מדור לדור: תלמידי ישיבת אמית יגל אשדוד מדליקים ומשמחים קשישים

במסגרת מעורבות חברתית בישיבת אמית יגל אשדוד, גם השנה. זו השנה השביעית שהתלמידים קיבלו על עצמנו להוסיף אור בכמה שיותר בתים בעיר.

בערב החג חולקו לתלמידים עשרות ערכות הכוללות חנוכיה ונרות. חלקן באדיבות המחלקה להתנדבות בעירייה וחלקן מתרומות של הורים צדיקים וכן כירבוליות חורף באדיבות עמותת חסדי אביטל ע”ש אביטל ניזרית ז”ל.

התלמידים חברו יחד לקבוצות קטנות, לרוב גם עם הוריהם ובערבי חג החנוכה הם הולכים לבתי קשישים בכל רחבי העיר להדלקה משותפת ומשמחת של נרות חנוכה. התגובות המרגשות מאוד מהמארחים אומרות הכל.

אסף אבוקרט, תלמיד כיתה ז3 שיתף: “המבצע הזה מחמם את הלב לקשישים. הוא מפרסם את נס החנוכה, מעורר את הרצון להעביר את האור הגדול הלאה”.

הרב שלום מלול, ראש הישיבה: “בישיבה אנו מחנכים על דברי האדמו”ר מפיאסצנה: ‘הדבר הכי גדול בעולם זה לעשות טובה למישהו אחר’. כשחנוכה מאיר לכולנו, תפקידנו לחשוב איך עושים תיקון עולם. לחשוב על מישהו אחר שצריך אותנו. להאיר ולשמח לבבות. התלמידים האהובים מאירים גם בחנוכה. זכות לעשות חסד. משמח שיש נוער נפלא כזה לעם ישראל. כשאנחנו שומעים על החושך של האלימות המתגברת, נזכור את האור הגדול של ההדלקות והטוב הזה שעובר מדור לדור”.

קרדיט צילום תמונה: זיו חסן

פורסם בתאריך: 22.12.2022