חדשות וחדשנות בחינוך >

אולפנת אמית צפת – מצטיינת משרד החינוך

אולפנת אמית צפת – מצטיינת משרד החינוך

אולפנת אמית צפת נכנסה לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשרה השבוע המנהלת יפה שמש. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בית הספר זכה בתגמול ברמה 1 – הגבוהה ביותר, זאת בעקבות הנתונים המרשימים של 100% זכאות לבגרות. בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

יפה שמש, מנהלת אולפנת אמית צפת: “הכל שלו וממנו יתברך. מאחורי ההשגים הנפלאים לאורך שנים עומד חדר מורים מקצועי, אוהב אדם ומכוון מטרה שרואה כל תלמידה ותלמידה. צוות שמתחדש, לומד ובשאיפה תמיד לעלות מעלה ולהוביל את התלמידות להטביע את חותמן בעולם. ההכרה ממשרד החינוך נותנת כוח להמשך עשייה להעפיל בע”ה לפסגות נוספות”.

שוקי יהושע אוחנה, ראש העיר צפת: “אולפנת אמית הביאה כבוד גדול למערכת החינוך בעיר ולצפת כולה. צוותי החינוך פועלים סביב השעון וחותרים למצוינות בכל תחום ולא רק כמפעל ציונים. זו הדרך לחנך את דור הילדים הבא. אני גאה בהצלחה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 21.08.2023