חדשות וחדשנות בחינוך >

אולפנת אמית נגה בית שמש – מצטיינת משרד החינוך

אולפנת אמית נגה בית שמש – מצטיינת משרד החינוך

אולפנת אמית נגה בית שמש – ברשימת בתי הספר הערכיים בישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרו השבוע המנהלות מרים קורן ואיריס אליהו. בעקבות ההישג – מורות בית הספר יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית.

באולפנת אמית נגה בבית שמש 100% זכאות לבחינות הבגרות כבר שנתיים ברצף. כ80% מהתלמידות ניגשות בהצלחה לבחינה בחמש יחידות באנגלית והשנה 44% ניגשו בהצלחה לבחינה בחמש יחידות במתמטיקה. ההישג הוא משמעותי שכן האולפנה אינה ממיינת, ופותחת את שעריה ומקבלת מגוון רחב של תלמידות.

בתי הספר הזוכים נבחרו על סמך שקלול של מדדים ערכיים, חברתיים ולימודיים, ובהתאם לשיעור השיפור שהתחולל בהם.

מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות האולפנה: “ברכות לתלמידות הנפלאות ולצוות המסור והמקצועי באולפנת אמית נגה על הישגים מרשימים ויפים במיוחד כשהם באים לאחר שנתיים של קורונה! ההישגים מבטאים את חזון האולפנה: תורת חיים, כלל ישראל ומצויינות לימודית!”.

ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך: “אולפנת אמית נגה בית שמש היא סיירת מובחרת. בנות שלוקחות אחריות לימודית, חינוכית וערכית שמובילה למצוינות. על כל העשייה מנצח צוות חינוכי נדיר באיכותו. קהילת נגה בית שמש יוצרות עמנו בית שמש יותר טובה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורות ומורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים”.

פורסם בתאריך: 29.08.2022