חדשות וחדשנות בחינוך >

אולפנת אמית חיפה – ברשימת ביה”ס המצטיינים של משרד החינוך כל מורה יקבל תגמול מיוחד של אלפי שקלים ממשרד החינוך על ההצלחה החינוכית

אולפנת אמית חיפה נכנסה לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל, כך התבשרה השבוע המנהלת מוריה שפירא מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.
בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה”ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים לפי אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.
מוריה שפירא: “אני גאה בצוות המורות שפעלו במסירות עבור כל תלמידה ותלמידה גם בשנה לא פשוטה. העבודה המשותפת של צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמית היא לטובת כל אחת ואחת מתלמידותינו”.
ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההצטיינות של המורים בשנת הקורונה ראויה להערכה מיוחדת. “אנו מצדיעים למורים ולמורות שלמרות שנה מאתגרת הביאו את התלמידים להישגים יוצאים מן הכלל. לצד האכפתיות, המסירות ואהבת התלמידים הצליחו השנה בתי החינוך גם בקידום הלמידה החדשנית והכנת התלמידים לעולם העתידי”. יצוין כי זו השנה התשיעית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 19.08.2021