חדשות וחדשנות בחינוך >

אולפנת אמית חיפה ארחה את בית הספר אליאנס למבצע מתוק בלב

במהלך שיעורי חינוך, למדו השבוע תלמידות אולפנת אמית חיפה על חטיפת שלושת הנערים בכלל, ובדמותו של גיל-עד שער הי”ד בפרט.

התלמידות החליטו להצטרף למבצע ‘מתוק בלב’ ביום הולדתו של גיל-עד, ולשם כך הזמינו אליהם את תלמידות כיתה ט’ של בית הספר אליאנס לפעילות משותפת, כחלק מסדרת מפגשים.

לאחר משחק היכרות משותף, שיעור קצר על מבצע שובו אחים, על גילעד ומבצע מתוק בלב, עברו התלמידות לעשייה משותפת: אפו יחד עוגיות וכדורי שוקולד ויצאו להפיץ את האחדות ברחבי העיר חיפה.

רחל פרניס, תלמידת כיתה ט’ שיתפה: “באתי לבית הספר עם חשש, אבל כשנפגשתי עם בנות בית הספר אליאנס החששות התאדו מייד. סיפרנו על גיל-עד שער, כולן הקשיבו והרגישו את הצער העמוק באובדן שלו ושל חבריו וכשהתחלנו להכין את העוגיות שגיל-עד שער אהב, הרגשתי שלמרות ההבדלים בינינו, אנחנו עם אחד עם חיבור עמוק”.

אביטל פלג ראש האולפנה: תפיסת כלל ישראל והמפגשים עם מגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית הם ערך מרכזי באולפנה שלנו. מפגשי השיח לאורך השנה עם הצוות והתלמידות מאליאנס בהובלת המנהל רם שמואלי, מייצרים עבורנו אירועים מרגשים וייחודיים- שיח של צוותי חינוך, מפגשי הנהגת תלמידות משכבת יא יב וסדרת המפגשים של העשיה החברתית המשותפת. מוזמנים אלינו לראות את השמחה והטבעיות שבה נוצרות החברויות בין התלמידות משני בתי הספר. ממלא את הלב באופטימיות ותקוה לעתיד”.

פורסם בתאריך: 23.01.2023