חדשות וחדשנות בחינוך >

אולפנת אמית גבעת שמואל – מצטיינת משרד החינוך

אולפנת אמית גבש

אולפנת אמית גבעת שמואל נכנסה לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשרה השבוע המנהלת אורית קאופמן. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אורית קאופמן, מנהלת אולפנת אמית גבעת שמואל: “הצלחה כזו לא יכולה להיות אירוע נקודתי. היא משקפת שני פרמטרים עיקריים המתקיימים בו זמנית- הראשון, שנים של השקעה עבודה ויצירה המתמצים בקשר מיטבי מבוסס אמון בין המורים שלנו לתלמידות היקרות, והשני מקצועיות מובהקת של צוות ההוראה הייחודי באולפנה. צוות שאין שני לו. אני גאה בצוות שלנו ובהשקעה התמידית של התלמידות הנפלאות”.

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל: “זהו בהחלט הישג מרשים ומכובד, אולם זו לא הפעם הראשונה שבתי הספר המצוינים שלנו זוכים להוביל את צמרת בתי הספר המצוינים בישראל. מערכת החינוך העירונית שלנו בגבעת שמואל, מדורגת מזה כמה עשור ברציפות, בצמרת הערים המובילות בחינוך, במצוינות ובציונות. מערכת חינוך מתקדמת ופורצת דרך, המשמשת דוגמא ומודל לערים רבות בישראל, עם אחוז זכאות לבגרות הנושק כיום ל- 100%, שיעור נשירה מהנמוכים בארץ, אחוז גיוס לצה”ל ולשירות הלאומי הגבוה ביותר וכך גם אחוז התושבים האקדמאים בעיר. אצלנו חינוך הוא לא סיסמה. אצלנו חינוך הוא דרך חיים שאנו מטפחים ומשקיעים בו רבות, והתוצאות מדברות בעד עצמן”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 21.08.2023