חדשות וחדשנות בחינוך >

אולפנת אמית אוריה באר שבע– מצטיינת משרד החינוך

אולפנת אמית אוריה באר שבע– מצטיינת משרד החינוך

קרדיט צילום תמונה: מיכל לנדאו

אולפנת אמית אוריה באר שבע נכנסה לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרה השבוע המנהלת נורית דוידי. מורי בית הספר בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שרות משמעותי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

נורית דוידי, מנהלת אולפנת אמית אוריה: “האולפנה מצמיחה את בנותיה לחיי תורה לצד מצויינות לימודית. מזה שנים רבות צוות המורים של האולפנה מצטיין בהובלת הבנות במסע הלימודי שלהן. אצלנו לא מוותרים על אף אחת. ברוך ה’ האולפנה זוכה לבוגרות שמובילות בכל תחומי החיים”.

אודליה זינגר, רכזת שכבה באולפנה מוסיפה: “מבחינת מורה אין הבדל בהשקעה בין שנה לשנה. בכל שנה אנחנו יוצאים מגדרנו כדי לעזור לכל בת ובת, עושים את המקסימום נותנים מעל ומעבר.שש שנים של נתינה ועשיה, שש שנים שאנחנו זוכים לצמוח עם ולצד תלמידות מדהימות. כשהרצון הגדול הזה של מורים פוגש בנות שמוכנות לעבוד שמבינות שהסיפור האישי חברתי קשור לזה הלימודי השמיים הם הגבול. רגעים קטנים של נחת בתוך ים של עשיה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022