חדשות וחדשנות בחינוך >

אבן מאסו הבונים הייתה לראש פינה

אבן מאסו הבונים הייתה לראש פינה

בשעה טובה ולאחר המתנה של כחמש שנים, התקיים ביום חמישי האחרון בארוע חגיגי ומרשים – טקס הנחת אבן הפינה למבנה החדש של ישיבת אמית כפר גנים.

במגרש שבפינת הרחובות י”ד הבנים ומסקין התכנסו יחדיו – רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה וחברי הנהלת העיר, נציגי רשת אמית ומשרד החינוך, צוות הישיבה, תלמידים רבים והוריהם, כדי לברך ולהתברך, להקריא את מגילת היסוד לבניין הישיבה החדש ולהניח את אבן הפינה.

יום קודם לכן, התקיים מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה לחטיבה הביניים בישיבה. ב”ה מספר התלמידים בישיבה בכלל ובחטיבה בפרט הולך וגדל וכך גם מנייני התפילה. בחודשים האחרונים נעשו מאמצים לאתר תורמים לספר תורה נוסף ובתיווכו של שלמה סממה – אביהם של אוהד, בוגר הישיבה ויאיר, תלמיד כיתה ח’ – נוצר חיבור עם משפחת פרטוש שנאותה להשאיל לזמן ארוך את ספר התורה שנכתב לע”נ הסבא יעקב ז’ק פרטוש ז”ל. כל תלמידי החטיבה יצאו לקראת ספר התורה וליוו אותו בתהלוכה שמחה ובריקודים עוצמתיים.

הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה: “שמחה גדולה מלווה אותנו בהנחת אבן הפינה למבנה החדש של הישיבה, לצד תקווה וציפייה גדולה לחנוך בקרוב את המבנה החדשני והמפואר שמתוכנן עבורנו. חשוב שנזכור לאורך כל הדרך שהבניין, עם כל חשיבותו, הוא כלי שלתוכו אנחנו נדרשים לצקת תוכן, רוח ועוצמה של לימוד, תפילה וחינוך מתוך אמון ואמונה, דיבוק חברים וחדוות יצירה. אני כמובן מבקש להודות לראש העיר פ”ת ולכל שותפינו בעירייה, ברשת אמית ובמשרד החינוך על קידום והובלת פרוייקט הבניה!”.

ראש העיר רמי גרינברג: “אנו נרגשים ושמחים להניח את אבן הפינה למבנה החדש של הישיבה ולהמשיך בפיתוח מערכת החינוך בעיר פתח תקווה. נמשיך לקדם מבני חינוך חדשניים ומודרנים המתאימים ללמידה במאה ה-21 ומותאמים לצרכי התלמידים וערכי המקום”.

 

אבן מאסו הבונים הייתה לראש פינה

פורסם בתאריך: 15.05.2023