חדשות וחדשנות בחינוך >

אביו של החטוף לצוות אמית דתי ירושלים: “בכל רגע קיים החשש מדפיקה בדלת”

אביו של החטוף לצוות אמית דתי ירושלים:

לכבוד פתיחת שנת הלימודים, צוות בית החינוך אמית דתי ירושלים נפגש עם צביקה מור, אביו של איתן מור שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר, ומאז נמצא בשבי חמאס קרוב לשנה.

צביקה סיפר שאיתן- חזק כמו השם שלו, הוא דובר ערבית, בעל חוש הומור ומרבה חסדים. “כשאיתן נחטף, הבנו שקבלנו שליחות. השליחות נותנת המון כח להחזיק את המשפחה ולא לתת לחמאס לנצח אותנו פה בבית”.

“קבלנו החלטה שאותה אנחנו מקבלים כל יום- להיות חזקים, אופטימיים ופעילים. בחירה יומיומית למנוע אסון מעם ישראל”, הוא שיתף את המורים. “השליחות שקבלנו, נותנת המון כח להחזיק את המשפחה ולא לתת לחמאס לנצח אותנו פה בבית. הכאב הוא כאב עצום שלא מגליד, בכל רגע קיים החשש מדפיקה בדלת. אבל אנחנו חייבים להישאר משפחה חזקה שכשאיתן יחזור הוא ימצא משפחה חזקה שיכולה לקבל אותו”.

המורה אושר בן עזרא שיתף: “בתוך השבר והכאב הגדול במקום שאנחנו נחזק אותו, הוא חיזק אותנו מתוך עוצמות, בהירות ונחישות. זאת היתה זכות גדולה להקשיב לו. כולנו בתפילה ובציפיה בעזרת השם לשובו ולהחזרתו של בנו היקר עם כל החטופים והחטופות בריאים בגופם רוחם ונפשם”.

חברו לצוות, איתמר הלוי הוסיף: “צביקה הציג את הדברים בבהירות, ברהיטות ובהגיון בריא. יצאתי מחוזק, מאמין בצדקת הדרך, וגאה שמסתובבים בתוכנו דמויות כמוהו”.

משה גוטסמן, מנהל אמית דתי ירושלים: “זכינו להיפגש עם צביקה מור איש מעורר השראה ואביו של החטוף איתן מור. המפגש הדגיש לצוות את החשיבות לחיות חיים מלאי שליחות למען הכלל גם כשאנו חווים אתגרים רבים בחיינו האישיים ותמיד לשים את טובת עם ישראל לפני טובתנו האישית. יצאנו מחוזקים ממפגש זה ברמה האישית אך ביתר שאת בהבנת חשיבות שליחותינו הלאומית והחינוכית בימים אלו”.

פורסם בתאריך: 08.09.2024