חדשות וחדשנות בחינוך >

ציפי הרפנס תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל

המנהלת והמשואה: ציפי הרפנס מנהלת אמית טכנולוגי בבאר שבע נבחרה להשיא את משואת החינוך ביום העצמאות

ציפי הרפנס, (44) מנהלת תיכון אמית טכנולוגי בבאר-שבע מזה 8 שנים תעלה משואה ביום העצמאות בשם מורי ישראל. הרפנס נמצאת בתחום ההוראה מזה 25 שנה, לתיכון אמי”ת טכנלוגי בבאר שבע הגיעה לפני כ-8 שנים לאחר שנים רבות באולפנת אמי”ת אוריה בעיר.
הרפנס ליוותה ותמכה בתלמיד שלה שזכה השנה להשתלת כליה באמצעות ארגון מתנת חיים וחלקה עם אימו את המשמרות בבית החולים בעת אישפוזו.
השרים הממונים על טקס יום העצמאות שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר: “ציפי, מנהלת מצטיינת במערכת החינוך בבאר שבע, מייצגת את מסירות הנפש, המחויבות והערכיות של עובדות ועובדי ההוראה בישראל בכל עת ובמיוחד בימי קורונה. סיפורה של ציפי, שלתוכו שזורים סיפוריהם של תלמידה ושל ארגון החסד “מתנת חיים”, מאפיינים יחד את שפע הטוב, הנתינה והאחווה הישראלית במלוא מובנם”.
הרפנס: “אמנם אני אעמוד בהר אבל אני חלק ממשפחה גדולה. משפחת מורי רשת אמית שרואים בכל תלמיד עולם מלא ובקשר עם התלמיד חזות הכל. משפחת מורי העיר באר שבע שמאמינים כי כל אחד יכול להגיע לפסגה ולא חשוב מאין בא, השאלה רק לאן הוא רוצה ללכת. ומשפחת המורים בישראל שהשנה הוכיחו שהם רואים בהוראה שליחות והפכו את העולם כדי ללמד בזום, בחצרות, מהמרפסת או במגרש”.
ד”ר אמנון אלדר מנכל רשת אמית אומר כי ציפי הרפנס היא סמל ומופת לאשת חינוך שחיה את שליחותה לא רק בין הצלצולים אלא 24/7. אלדר מברך על ההחלטה דווקא בשנת הקורונה להוקיר את המורים בטקס הדלקת המשואות. “המורים בישראל ראויים לצלש אזרחי על מסירותם למען התלמידים ואין כמו ציפי הרפנס הראויה לייצגם”.

פורסם בתאריך: 05.04.2021