חדשות וחדשנות בחינוך >

נשיאת אמית למורים בכפר בתיה: “המשימה היא להכין את התלמידים לעתיד”

נשיאת אמית העולמית, אודרי טרכטמן אקסלרוד, ביקרה השבוע בקרית החינוך אמית כפר בתיה ברעננה, יחד עם משלחת של נשי אמית מניו יורק ומישראל.

מנהל בית הספר הרב יוני ברלין הציג בפני המשלחת מעט מהעשיה הפדגוגית החדשנית שיש בכפר. בין השאר הציגו תלמידי כיתות ז’ לחברות המשלחת פרוייקט יחודי של דיבייט בשיעורי האנגלית ובו הם מתמקצעים בתחום הדיבייט בשפה האנגלית וכך מקדמים את לימוד האנגלית.

בכיתות ח נחשפה המשלחת ללמידה חדשנית לפי נושאים שנעשית ביחד בידי מורים של שלושה מקצועות במשותף: לשון, ספרות ואמנות – בכל המקצועות הללו נלמד אותו נושא בהיבטים שונים וכך הלמידה הופכת למעמיקה ומשמעותית יותר.

נשיאת אמית נפגשה גם עם תלמידים עולים חדשים שהגיעו בשנה האחרונה לעיר ושוחחה איתם על השתלבותם בארץ בכלל ובבית הספר בפרט. “התרשמתי מאוד מהתלמידים הנפלאים של רעננה”, אמרה, “שמחנו לראות את העשיה החדשנית בתחומי הפדגוגיה ואת ההשקעה הרבה של הצוות החינוכי בנושא, טוב כי כולנו מבינים כי כיום המשימה היא להכין את התלמידים לעתיד.

הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה: “שמחתי לראות את הכוחות הנפלאים בצוות והתלמידים שיצגו את בית הספר בגאווה רבה, בפני נשיאת הרשת שרוותה מהם הרבה נחת. הזורעים בדמעה –ברינה יקצורו”.

פורסם בתאריך: 22.09.2022