חדשות וחדשנות בחינוך >

מצטייני הכנה מיטבית לצה”ל ברחובות: אמית המר ואמית רון ארד

מצטייני הכנה מיטבית לצה

קרית החינוך אמית המר רחובות וקרית החינוך אמית רון ארד ברחובות – הם הזוכים בפרס פרויקט מצטיין בתחום הכנה לשירות משמעותי לשנת תשפ”ג.

את אותות ההוקרה מידי זהר בלום מ”מ ראש העיר ואפרת צוקרמן ראש מינהל חינוך ונוער, קיבלו שרון רוזנצוייג רכזת צה”ל באמית רון ארד ונציגת הנהגת ההורים אושרת גוזלן שהובילו את המיזם, וכן נעם פרץ, רכז צה”ל באמית המר.

בית הספר אמית רון ארד ברחובות קיבל אות הוקרה רשותי עבוד מיזם הגיבושרון- מיזם מוביל בתחום הכנה לשירות משמעותי. בבית הספר מתקיימת תוכנית ענפה, מגוונת וייחודית לתלמידי התיכון והכנתם בצורה המיטבית לשירות בצה”ל. במסגרת המיזם, שנרקם בשותפות עם הנהגת ההורים, התלמידים עברו יום המורכב מתחנות אשר נלקחו מתוכניות הגיבוש הצהליות ובסוף היום התלמידים זכו לשיחת מוטיבציה על ידי יוצאי צה”ל מהקהילה ובוגרים של בית הספר.

באמית המר מתמקדים בהכנת התלמידים לצו הראשון, באמצעות סימולציות של ראיון אישי שנערך לכל לתלמיד בשיתוף מדריכי מעגלים, מבחנים פסיכוטכניים שהכווינו את התלמידים כיצד לתרגל, סדנא של קצינים בכירים במיל. בנושא שירות משמעותי, שיחת הכנה לתלמידים בנושא צו ראשון בשיתוף פעולה עם יחידת מיטב, ניידת קהילה של מיטב שנותנת מענה לשאלות של תלמידים על תפקידים בצבא, ועוד.

אליחי דדי, מנהל אמית המר: “אנו מאמינים כי כל תלמיד שיעבור את תהליך ההכנה באופן מיטבי, יגדל ויתפתח להיות פעיל ותורם בכל מערכת אליה ישתייך בעתיד”.

פורסם בתאריך: 04.07.2023