חדשות וחדשנות בחינוך >

זוכי תחרות היצירה הארצית: סרטי הגמר של תלמידי אמית חצור

יוצרי הסרט 'הכי אחי' והמורה נילי

קרדיט צילום תמונה: ברונו

תלמידי מגמת תקשורת בבית החינוך אמית חצור, בהובלת המורה נילי ברויאר, קטפו השבוע שני פרסים בתחרות היצירה הארצית למגמות תקשורת וקולנוע של החמ”ד אשר נערכה בסינמטק בירושלים.

פרס השופטים למקום הראשון הוענק ליוצר הסרט ‘רובוט טים’ – התלמיד נחשון צ’פניק. יחד עם זאת, במקום השלישי בקטגוריית הסרטים התיעודיים, זכו יוצרי הסרט ‘הכי אחי’– התלמידים יהודה אביטל (במאי), דניאל פרשה (עורך) ועמית כהן (צלמת).

‘רובוט טים’ הוא סרט על קבוצת הרובוטיקה של אמית חצור במסע שלה לניצחון הארצי. הסרט עוקב אחרי התלמידים שמשתתפים בפרוייקט שמתכוננים לקראת התחרות הבאה שלהם ביחד עם המנטור אסף אחיפז.

נחשון צ’פניק שיתף: “היה מאוד מרגש לזכות בפרס, כשעבדתי על הסרט לא חשבתי שזה יגיע לתחרות ובטח לא חשבתי שאני אזכה, אז זה מאוד הפתיע אותי כשזכיתי”.

‘הכי אחי’ הוא סרט על אחיו של אחד התלמידים, שהיה חולה מילדות ונפטר לפני שנתיים. הסרט עוסק בקשר המיוחד בין אחים בתוך משפחה עם ילד שנולד עם תסמונת תורשתית. הבמאי מתחקה אחרי שנות הילדות וההתמודדות של ההורים והאחים, וניצב בפני התלבטות לגבי בדיקה שתזהה האם הוא גם נושא את גן המחלה.

בועז יוספי, מנהל אמית חצור: “מגמת תקשורת מהווה ביטוי אישי ומעניקה פלטפורמה ליצירתיות והפקה ברמה גבוהה. גאה בהישגים המרשימים של התלמידים וצופה להם עתיד מבטיח בתחום”.

נחשון צ'פניק והמורה נילי ברויאר

פורסם בתאריך: 11.07.2024