חדשות וחדשנות בחינוך >

ואהבת את הגר: חתונת השנה בישיבת אמית עמיחי רחובות

קרדיט צילום תמונה: עיריית רחובות

תלמידי ישיבת אמית עמיחי החליטו להפוך את חודש אדר המסורתי בישיבה לחודש ‘שמחה של מצווה’. בתוך שלל הפעולות וההתנדבויות בישיבה, תלמידי כיתות י”א החליטו לארגן חתונה לזוג גרים וגייסו לצורך כ15,000 ₪.

לאחר חיפושים רבים, איתרו התלמידים את גילה, אשה שהיתה בעיצומו של תהליך גיור ועמדה להנשא לניסים. בתוך כשבועיים בלבד ארגנו תלמידי הישיבה את כל ההכנות ליום הגדול. האשה השלימה את תהליך הגיור בבוקר, וכבר בצהריים הגיעה עם בן זוגה הישראלי לישיבה שם חיכו להם מאות מתלמידי הישיבה שהרימו להם חתונה ברמה של גן אירועים, כולל כסא כלה, חופה, רחבת ריקודים וקייטרינג כיד המלך.

רועי הרטמן תלמיד כיתה יא ומהמובילים של הפרוייקט: “להפוך את הישיבה לאולם חתונה וכל ההתעסקות סביב האירוע הייתה מעניינת ומרגשת. היתה חתונה שמחה ויפה ואחת החוויות המשמעותיות שהיו לי בישיבה”.

הרב שמעון שושן ראש הישיבה: “חודש אדר בישיבה שלנו הוא זמן לשמחה של מצווה מתוך מחשבה מתמדת איך אני יכול לעשות טוב יותר למישהו אחר ולהיות עסוק כל הזמן בתיקון עולם. התלמידים המהממים ארגנו הכל, החל מאיתור הזוג, דרך גיוס כספים, ארגון לוגיסטי מורכב ועד לשמחה הגדולה שהרימו כאן בישיבה”.

פורסם בתאריך: 28.02.2022