חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידות מצדיעות לחיילים הפצועים

תלמידות מניפה מבית החינוך אמית דתי ירושלים מבקרות את פצועי צה

בעיצומם של הקרבות ברצועת עזה, תלמידות מניפה מבית החינוך אמית דתי ירושלים יצאו לבקר ולשמח פצועי צה”ל במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.

במהלך הביקור, פגשו התלמידות את בעלה של המורה רות, ושמעו ממנו את סיפור הגבורה העילאי שלו ואת סיפור חבריו לפלוגה: יוסי נפגע במהלך פעילות ברצועת עזה, מתקפה של טילי נ”ט וירי מקלעים על הפלוגה שלהם פצעה אותו יחד עם 12 חברים נוספים. חבריהם לפלוגה חילצו אותם בגבורה עילאית תחת אש בלתי פוסקת.

יוסי נפצע קשה, איבד המון דם והיה בטוח שזה הסוף, וכך גם כל מי שראה אותו. הוא אמר ‘שמע ישראל’, וידוי והודה לבורא עולם על החיים הטובים. במאמצים אחרונים גרר את עצמו למקום מחסה וכאשר ראו שהוא חי, חבריו נלחמו עליו תוך סיכון חייהם. לאורך כל הזמן, למרות הכאבים הקשים, הוא שתק כדי לא להפריע לחברים להילחם, עד שמסוק פינה אותו לבית החולים.

התלמידה דבורה סולטן שיתפה: “כשפגשנו את יוסי, הוא היה כבר אחרי רוב הניתוחים והרגיש טוב יותר. זכות גדולה בשבילנו להצדיע לגיבור ישראל אמיתי”.

משה גוטסמן, מנהל אמית דתי ירושלים: “אני גאה בבנות בית הספר אמית דתי ירושלים, אשר יצאו כחלק ממערך ההתנדבות הבלתי פוסק של תלמידנו, לתת כח ולהוסיף אור בעם ישראל וזכו לשאוב כח גבורה מגיבור ישראל יוסי בעלה של רות המחנכת שלנו, אשר נלחם בעוז נגד הרוע ומאחלים לו רפואה שלמה במהרה”.

פורסם בתאריך: 13.12.2023