חדשות וחדשנות בחינוך >

הפעיל המצטיין המחוזי: אשד אבוטבול מאמית איתן

הפעיל המצטיין המחוזי: אשד אבוטבול מאמית איתן

אות הפעיל המצטיין המחוזי מטעם מינהל חברה ונוער מחוז ירושלים במשרד החינוך לשנת תשפ”ג, הוענק לאשד אבוטבול, תלמיד בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים.

אשד נחשף מגיל קטן לתחום ההתנדבות כאשר אביו הקים גמ”ח ציוד לבתי אבלים, והוא עוזר לו לתפעל את הגמ”ח מאז ועד היום.

בקורונה החל להתנדב דרך מתנ״ס מעלה אדומים בחלוקת מזון והפגת בדידותם של הקשישים בעיר. בשנים האחרונות אשד מתנדב במספר מקומות בעיר, בהם בני עקיבא סניף מא”ד – בו היה חניך מכיתה ג’ ועד היום הוא שותף בתפקידים רבים כגון מדריך, פעיל בשבט נחשון ורכז שמיניסטים.

אשד משתתף בפרוייקט חונכות אישית – במסגרת התכנית אח גדול שמפעיל המתנס הוא חנך תלמיד צעיר, תמך בו חברתית וחיזק אותו לימודית, לצד זה הוא שותף בחונכות הבית ספרית במסגרתו הוא חונך תלמיד מחטיבת הביניים.

בנוסף לכל הוא גם פעיל במועצת התלמידים הבית ספרית, הוגה פרוייקטים ומוציא אותם לפועל יחד עם חברי המועצה והכל בענווה ובמאור פנים.

בתגובה לזכייה, אמר אשד בוטבול: ״אני שמח שרואים ומעריכים את העשייה שלנו – בני הנוער בעיר מעלה אדומים , במחוז ירושלים ובארץ בכלל. אמשיך לתרום ולעשות למען החברה כל עוד אני יכול”.

יפעת ביטון רכזת מעורבות חברתית: ”אנו גאים באשד מאוד על קבלת ההצטיינות ומעריכים מאוד את פועלו. אין ספק כי הוא ראוי להוקרה זו”.

פורסם בתאריך: 29.05.2023