חדשות וחדשנות בחינוך >

הפעילה המצטיינת המחוזית: מיכל פאיראיזן, תלמידת מדרשת אמית מודיעין

טקס הענקת התעודה למיכל פאיראיזן

‘אות הפעיל המצטיין’ המחוזי מטעם מינהל חברה ונוער מחוז ירושלים במשרד החינוך לשנת תשפ”ד, הוענק למיכל פאיראיזן, תלמידת מדרשת אמית מודיעין שהתנדבה השנה באופן משמעותי עם ילדי המפונים בשל המלחמה.

בנימוקי הזכיה נכתב כי מיכל פאיראיזן נבחרה לקבל את האות על התנדבותה בשנת המלחמה עם משפחות וילדי המפונים ועל התנדבותה בעמותות ‘שמחה לילד’, ‘קו לחיים’ ו- ‘להושיט יד’, על פעילותה בתנועת הנוער ‘בני עקיבא’ ובתכנית דרך פרת.

בתגובה לזכיה, אמרה מיכל פאיראיזן: “תמיד לימדו אותי שהדבר הכי חשוב שיש זה לתת ולעזור לכל מי שצריך, גם בלי שיבקש, לחפש בעיניים את האנשים שזקוקים לך ולתמוך בלי להגיד כלום ובעיקר בלי לצפות לתמורה. זכיתי להתנדב ולהכיר מקרוב אנשים מהרבה מקומות בארץ, זכיתי לפגוש חניכים וחניכות שכבר מזמן לא בטייטל הזה, כבר מזמן הם החברים הכי טובים שלי שאני נפגשת איתם כמה פעמים בשבוע. במשך השנים שבהם אני מתנדבת למדתי כלכך הרבה על עצמי, למדתי שאני הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי, שאני יכולה לתרום כלכך הרבה לסביבה ולאנשים שאני אוהבת. שמחה מאוד על הבחירות שלי ועל הזמן שאני מקדישה להתנדבויות האלו ולדברים שחשובים לי”.

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: “נולדת להשפיע! זהו המסר שלנו לבנות המדרשה מתחילת דרכן מכיתה ז’. הבנות שלנו משפיעות בכל התחומים לפי כישוריהן ובחירותיהן והן יודעות היטב שזו הזכות שלהן והחובה שלהן. אני גאה מאוד לראות אותן מצטיינות גם בכך ומאמינה שעוד נשמע עליהן רבות גם בעתיד בזכות הטוב שעוד ישפיעו על העם הארץ והעולם כולו”.

הפעילה המצטיינת המחוזית: מיכל פאיראיזן, תלמידת מדרשת אמית מודיעין

פורסם בתאריך: 17.06.2024