חדשות וחדשנות בחינוך >

הנהלה חדשה לתיכון אמית באר טוביה: עמית פישר מונה למנהל התיכון השש שנתי. סגניות המנהל יהיו נעה שיין אגאג’ני הממונה על החטיבה העליונה וסימא יוסף הממונה על חטיבת הביניים

הנהלה מצומצמת אמית באר טוביה

בהנהלה המצומצמת המתחדשת גם יצחק פינטו, סגן המנהל השש שנתי, אור הרניק, הסגן המנהלי ואבי בר, סגן הלמידה.

בשלוש השנים האחרונות ניהלה דיצה אדרי את התיכון. דיצה, זכתה להערכה והעלתה אותו קומה בבנית תשתיות לימודיות וחינוכיות. עם בקשתה לשוב לתפקידה ברשת אמית והודעתה של מנהלת החטיבה העליונה דנית לינצ’בסקי על פרישה לגימלאות, אויישו כעת התפקידים, בידי רשת אמית, המועצה האזורית והמינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך.

מנהל התיכון השש שנתי יהיה עמית פישר, תת-אלוף במילואים אשר שירת בשלושים השנה האחרונות בתפקידי פיקוד בכירים בצה”ל. הוא החל את דרכו כלוחם בחטיבת גולני ובתפקידו האחרון שימש כמפקד אוגדה.

פישר, בן להתיישבות העובדת, נולד וגדל בקיבוץ מרום גולן ומתגורר עם משפחתו בנס ציונה. עם פרישתו מצה”ל ביקש להקדיש את חייו האזרחיים לניהול חינוכי מתוך גישה ערכית הרואה בחינוך את התשתית החשובה ביותר לעתיד החברה והמדינה.

סגנית המנהל אשר תהיה ממונה על החטיבה העליונה היא נעה שיין – אגאג’אני, בוגרת תוכנית העתודה הניהולית של רשת אמית ומכון אבני ראשה להכשרת מנהלים. נעה הייתה בעבר מורה, מחנכת, רכזת מו״פ, מנהלת תוכנית תפנית וסגנית מנהלית בתיכון אמית באר שבע. בשנים האחרונות משמשת כמדריכת מנהלים ברשת אמית, והתמחתה בתהליכי תכנון אסטרטגיים בבתי ספר על יסודיים ובניית תשתיות פדגוגיות חדשניות.

סגנית המנהל אשר תהיה ממונה על חטיבת הביניים היא סימא יוסף, אשר שימשה כרכזת פדגוגית וכסגנית מנהל חטיבת הביניים בארבע השנים האחרונות, יוסף הינה אשת חינוך באמית באר טוביה מזה 20 שנה.

בהנהלה המצומצמת המתחדשת נמצאים יצחק פינטו סגן המנהל השש שנתי מזה שנתיים, איש חינוך ותיק המלמד בבית הספר זה עשור. אור הרניק הסגן המינהלי ואבי בר, סגן הלמידה.

במכתב ששלחו להורים ולמורים ציינו בן כהן, ראש המועצה וד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית כי “לקראת שנת הלימודים התשפ”ה בית הספר זוכה להתחדשות משמעותית של ההנהלה שתכלול ותיקים וחדשים, מנהיגים חינוכיים שאנו מאמינים כי בכוחם לחולל שינוי ולבנות קומה חדשה של חינוך ברוח ערכי קהילת באר טוביה, חינוך לאחדות, לערבות הדדית, לאהבת המדינה ולחיבור לארץ הטובה. חינוך למצוינות ולמיצוי היכולת של כל תלמיד, חינוך שרואה רחוק ובנוי על חדשנות פדגוגית ועל הכנת התלמיד למאה ה-21 ומעל לכל חינוך הנותן מקום לכל תלמיד ורואה בהצמחתו על פי כישוריו וחלומותיו – כתפקיד המרכזי של בית הספר. אנחנו מאמינים כי שילוב הכוחות ועבודה הרמונית עם ההנהלה המורחבת הכוללת את רכזי השכבות והיועצות ועם כלל המורים ועובדי המינהל תמשיך את העשיה הברוכה ותוסיף רוח חדשה”.

במכתבם הודו למנהלת היוצאת, דיצה אדרי, על עבודתה ובעיקר על המסירות, החזון וההצלחה ועל אהבת התלמידים והצוות שהביאה עימה.

ד”ר סער הראל, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך: “מברך את הנהלת בית הספר הנכנסת, נבחרת מקצועית המשלבת יחד ניסיון מנהיגותי, חינוכי ופדגוגי רב שנים. המינהל לחינוך התיישבותי, מועצת באר טוביה ורשת אמית, ילוו את ההנהלה וצוות בית הספר המסור להמשך צמיחה ומצויינות”.

ההנהלה המתחדשת של אמית באר טוביה

קרדיט צילום: עמית פישר וסימא יוסף – באדיבות המצולם. נעה שיין – טרלן בן אבי

פורסם בתאריך: 18.07.2024